Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var Tippen bra idag?
-
Var Tippen bra idag?
Publicerad av budokai på 6 augusti, 2006 vid 14:41Vem körde vid Tippen idag? Inga kommentarer från fågelskådare?
budokai svarade 18 år, 9 månader sedan 14 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Fan om det blir mer förbud ska han döööö. Jag skickar melker på han. Han kan karate
-
faaan ingen får köra där, vi vill inte ha mer bråk med fågelskådare!
-
Östgöta kiters ska ha club camp på tippen veckan efter den här. Det kommer bli fin fint!
-
Östgöta kiters ?? haha Du menar dom som hänger på Motala stadshotell?
-
ollefax wrote:Östgöta kiters ska ha club camp på tippen veckan efter den här. Det kommer bli fin fint!
klart ni ska. tälta på skjutbanan!
-
budokai wrote:Vem körde vid Tippen idag? Inga kommentarer från fågelskådare?
Om någon ska køra på Tippen så borde vi væl alla køra dær. Samtidigt. Bjud in media och stæll någon representabel kajtare framfør kameran som førklarar hur vi ser på førbudet. Var det inte så att t o m ornitologerna tyckte att førbudet på Tippen var lite hårt?
/Micke
-
jacko wrote:ollefax wrote:Östgöta kiters ska ha club camp på tippen veckan efter den här. Det kommer bli fin fint!
klart ni ska. tälta på skjutbanan!
Hahaha
-
Melker wrote:Östgöta kiters ?? haha Du menar dom som hänger på Motala stadshotell?
Du behöver inte vara så tjurig, du får komma om du vill, det är öppet för alla kiters.
-
Jag var i Skanör igår å kitade höger om hamnen, var kanon på eftermiddagen å kvällen.
Såg ingen sån där ”kitedrake” i luften utanför tippen när jag körde förbi iaf…
Logga in för att svara.