Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var vindsurfade ni ikväll? (tisdag 8/5)

• kris

Medlem
    9 maj, 2007 vid 19:04

Fina bilder, kul! Härlig kväll, skulle smitit ännu tidigare från jobbet bara så hade det hunnit bli mer 4.1..
    Christian, får jag ta bilderna på moi…och lägga upp på min hemsida?

• andersbq

Medlem
    9 maj, 2007 vid 20:47

Ikväll (onsdag 9 maj) svek vi iallafall inte Varberg, sicken fin vinkel från NV det var! Riktigt många som fick njuta.

• ola_p

Medlem
    9 maj, 2007 vid 20:55

Bilden på mig och bilden på rambos bodydrag tror jag att det är Zarah som är fotograf på, hon lånade kameran en stund.

• c_c

Medlem
    10 maj, 2007 vid 07:10

@Kris 382111 wrote:

Christian, får jag ta bilderna på moi…och lägga upp på min hemsida?

Helt OK att lägga upp dem på din hemsida.

Får hoppas på lite mer vind nästa gång…då får jag se till att ta med surfprylarna också… 🙂

• c_c

Medlem
    10 maj, 2007 vid 07:17

Grymma bilder Ola!!

Nya Canonutrustningen verkar ju funka finfint… Ser fram emot vad som ska komma ut ur din kamera under 2007! (själv skulle jag behöva lämna in min utrustning för både sensor-rengöring och justering av bakfokus).

• ola_p

Medlem
    10 maj, 2007 vid 08:20

Gött å höra. Rätt nöjd med grejerna faktiskt, men jag måste köpa ett enbenstativ och en extender tror jag (och ett CF kort till, 2GB har en tendens att ta slut).

Sensorn kan du väl rengöra själv? Bakfokusen är ju lite tråkigare dock… Tycker själv att jag ofta får lite frontfokus på saker långt borta medans det på nära håll stämmer bra, men jag kanske sätter fokuspunkten i vattnet.

• ola_p

Medlem
    10 maj, 2007 vid 18:34

Nu är på rambos begäran ytterligare några bilder tillagda….

• hellgren

Medlem
    11 maj, 2007 vid 09:44

Haha! Shit, jag kom med på inte en utan TVÅ av dina bilder C_C. Nu borde det bli skit lätt att få spons till ett nytt segel! Har ni sett hur mitt ser ut!? 😀

/Hellgren

• Knatte

Gäst
    12 maj, 2007 vid 21:12

@C_C 382194 wrote:

Grymma bilder Ola!!

Nya Canonutrustningen verkar ju funka finfint… Ser fram emot vad som ska komma ut ur din kamera under 2007! (själv skulle jag behöva lämna in min utrustning för både sensor-rengöring och justering av bakfokus).

Köp dessa för rengöring av sensorna.. http://www.zebramedia.com/shopexd.asp?id=5286 + http://www.zebramedia.com/shopexd.asp?id=5287
    Finns ju till de flesta digitalkameror. Har sådana själv är är bara nöjd och glad :smirk:

• basse

Medlem
    13 maj, 2007 vid 10:04

@Ola_P 382342 wrote:

Nu är på rambos begäran ytterligare några bilder tillagda….

Var ligger dina bilder Ola?? Jag är helt lost.

• ola_p

Medlem
    13 maj, 2007 vid 14:19

Här: http://olapersson.se/bilder/beerlanda1/

Jag länkade ju dit i första posten juh…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var vindsurfade ni ikväll? (tisdag 8/5)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.