• jbi

Medlem
    27 maj, 2004 vid 05:37

Tror ju att det borde kunna funka vid O-SO. Är vädret fint brukar det ju alltid bli bris mot kolmårdensidans bergsluttning. Lindö-badet på sydsidan av Bråviken har dessutom bra riggytor o borde va bra typ NO-O.
    JB

• biorno

Medlem
    27 maj, 2004 vid 06:36

Stebe och Olle… allt OK ?

• walle

Medlem
    27 maj, 2004 vid 06:50

bor dom på hemmet som brinner eller confused.gif

• walle

Medlem
    27 maj, 2004 vid 06:56

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,483636,00.html
    fan… hoppas de e okej med dom (och kiteprylarna!)

• ollefax

Medlem
    27 maj, 2004 vid 06:58

Brorsan bor, men han är ok, har tagit kite prylarna därifrån, phu, ska dit ner nu med 3 par strumpor det saknades visst… , Stefan vet jag inte.

• walle

Medlem
    27 maj, 2004 vid 07:35

Stefan e okej!
    och hans kiteprylar e oxå räddade grin.gif

• bohn2fly

Medlem
    27 maj, 2004 vid 07:46

Japp, Stebe ringde mig i morse så hans kite grejer är hos mig och de mår bra. Brädan häslar att det är ingen fara, kiten däremot vill gärna bada eftersom den luktar rök.

Det kallar jag också riktig kitekaraktär, vad tar man med sig först om det brinner:

Kiten och brädan givetvis.

Skolböcker, nej laugh.gif

/P

• ollefax

Medlem
    27 maj, 2004 vid 08:28

jo, rent instinktivt så gör man väll det. smile.gif Men allvarligt talat har man en två år gammal kite, får man inte ut ganska mycket på försäkringen då?

• bohn2fly

Medlem
    27 maj, 2004 vid 08:54

Grejen är ju att rädda grejerna och sedan säga att de brunnit upp… smirk.gif

• ollefax

Medlem
    27 maj, 2004 vid 09:00

å vi skattebetalare ska pröjsa folk med en mentalitet som din! inte konstigt att det går utför för sverige!!! smile.gif

• stebe

Medlem
    28 maj, 2004 vid 07:52

Svar till:

å vi skattebetalare ska pröjsa folk med en mentalitet som din! inte konstigt att det går utför för sverige!!! smile.gif

[/ QUOTE ]

Det blir försäkringsbolagens problem smile.gif

Talk about a bad morning. Jag vaknade bakfull kl 07.25 av att min rumskompis skrek att huset brinner. Så det vara bara på med ett par paltor rycka fotalbumet och packa ihop kiteprylarna o springa ut.

Allt jag äger är rökskadat så nu sitter man här i lite lånade kläder. Hela skiten skall sanneras det lär ju ta par månader innan jag får tillbaka prylarna så det var nog tur jag hann få med mig kite-grejorna smile.gif

Men som Peter nämnde mina kites behöver bada är det nån som vet om det skall blåsa nånstans i Sverige i helgen?
    /stebe

• ollefax

Medlem
    28 maj, 2004 vid 10:04

han jobbar ju för kommunen, det var det jag tänkte på.

Du har verkligen bevisat din surfar mentalitet, kiteprylar och fotoalbum det är klass det! En nominering till årets kitesurfare, vad säger ni om det?

Sida 7 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.