• coffer

Medlem
    27 maj, 2005 vid 10:31

men du, du ligger lite efter!
    Men d kanske tar ett tag för 1:orna o 0:orna att komma hela vägen till Mjölby… tongue.gif

• judo-freddan

Medlem
    27 maj, 2005 vid 16:46

Det bästa med Mjölby är att det är så lätt att ta sig härifrån. Jag vet. Jag har bott här i fem år nu… Vänta lite, jag hörde något utanför fönstret! Kan det vara…? Nej, inget sambatåg gick förbi i dag heller.. GAAAAH! Jag vill bo i Rio de Janeiro i stället! tongue.gif

• mrmille

Medlem
    27 maj, 2005 vid 20:35

hehehahahahohohohohohhohoooo ,)

och på vilket sätt skulle det skilja sig från vilken annan svensk stad som helst?

crazy.gif

• judo-freddan

Medlem
    27 maj, 2005 vid 22:44

Nä det är ju sant. Luther och Sverker har makten i det här landet. tongue.gif

• mrmille

Medlem
    27 maj, 2005 vid 22:47

”nu tar jag din förbannade jävla skit kite, ja JUST DET, skiiitkite och slänger den här!”

Sikken hjälte

• judo-freddan

Medlem
    27 maj, 2005 vid 23:31

Hehe, nu hänger jag på! Håll andan i tio sekunder, frammana Sverkers röstläge och läs sedan det här:

”Gunnar i Töreboda köpte den här såkallade kiten i entrén på IKEA i tron att det var en riktig vattensportartikel han hade handlat. Trots det hutlösa priset av 10 kronor duger den faktiskt inte till något annat än att bära saker i. IKEA påstår visserligen inte att varan verkligen duger till att draksurfa med på riktigt men utseendet kan ju verkligen sägas förleda vemsomhelst till att tro att det är en så kallad hårdvindskite det är frågan om. Det enda som avslöjar IKEAs bluff är de halvmeter korta och tjocka linorna som på en riktig kite ska vara minst trettio meter. Ni kan tro att Gunnar blev förvånad och besviken när han i strandbrynet iförd sina gamla fina vattenskidor i fernissad mahogny höjde sin fina kite mot luften men istället för att få fart bara snubblade och landade med kiten på huvudet. Ja faktum är att Gunnar fastnade med huvudet därinne och höll på att kvävas. Dessutom ådrog han sig en lunginflammation när vågorna från strandbrynet skvalpade in där stackars Gunnars huvud var fångat. Trots det som hänt vill IKEA inte ta något som helst ansvar och man tänker inte ta bort kitarna från entrén trots att Gunnar efter den livsfarliga incidenten drabbades av schock och nu får djup dödsångest varje gång han ser en gul plastkasse eller en varmluftsballong i skyn och därför inte längre kan vistas utomhus. SKÄMS IKEA! FÖR DET HÄR – DET ÄR INGENTING ANNAT ÄN EN LIVSFARLIG JÄVLA SKITKITE OCH SÅ HÄR GÖR MAN MED JÄVLA SKITKAJTAR!!! *SLAM* grin.gif

• pjoter

Medlem
    28 maj, 2005 vid 06:56

grin.gif

• ollefax

Medlem
    28 maj, 2005 vid 13:46

grin.gif

Kanske det var skidorna det hängde på…?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.