Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › varamon idag
-
varamon idag
Publicerad av mrmille på 13 september, 2004 vid 10:51vem ska dit?
vilka tider är det som gäller?vinden såg ut att vrida sig bättre framåt 16-17 tiden
mrmille svarade 20 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Det verkar ju som det ska vrida åt syd och då blir det ju bara sämre… Olle var där och det var tydligen ungefär som igår m a o duktigt byigt.
-
varamon funkade, men det är ju inte någon avkopplande åkning direkt, måste alltid vara på helspänn. Det var två grabbar från örebro som testade lyckan på vågsurfingbrädorna när det vart för byigt. Men det var värt att åka dit i alla fall.
vi var i sandvik först runt kl 11 och kollade men det var för mycket väst för det.
-
Sandvik visade sin bästa sida igår, JB o jag körde en kanonsession från 16-19. Rak påland o större delen riktigt jämt o bra (13/15m2).
Ni missade nåt!
/LA -
Låter mkt trevligt, själv ger jag mig ut till Sandvik vid 16.00 tiden idag.
-
Sluta gnälla och se till att stretcha inför kvällens pass !, gäller att passa på nu innan hösttempen i vattnet kommet.
-
Är det inte det ena så är det det andra. Faan, först ett spräckt revben och nu förkyld. Va i helvete !!!!!
Denna vecka ser riktigt bra ut för Sandvik…är förresten bryggorna borta?
Jag kommer nog ut efter jobbet med min kamera och hoppas på stordåd…
/Bohn
-
Jag tar mig ut utan probs, men hem vore kul också.
Om någon har plats för hemresan så vore det toppen! -
som vanligt… utan bil… finns det någon barmhärtig samarit så hör av er… finns på flamman … i väntan …
-
Tror det håller i sig bra fram till 20.00 och då är det ju nästan mörkt.
-
vilka åker och inte idag då?
Vore fint om någon kunde svänga in via stan och plocka upp mig!
Logga in för att svara.