Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varamon lördag

• fredo

Medlem
    6 juni, 2003 vid 12:02

Själv kan jag tyvärr inte, ghaaaa, men Classe låter hälsa att
    han tänker köra för fulla muggar…

/Fred

• skutt

Medlem
    6 juni, 2003 vid 12:23

Med risk för att verka negativ . Kollade väder utsikterna ser ut som om det kommer att lungna ner sig till helgen (som vanligt)men jag håller tummarna , kommer att vara i varamon i helgen om det blåser . Christer

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juni, 2003 vid 22:23

fråga. vilken storlek på kiten kan ni rekomendera för vättern? nyss hemkommen o dålig koll på läget. tacksam för svar…

• skutt

Medlem
    7 juni, 2003 vid 09:11

Hej . skulle tänka mig att är du nybörjare som jag passar en kite ca 12-14 bra kan du åka ska du inte ha mindre än 14 gärna 15-17 .Väger själv ca 60 håller på att lära mig med en 10 (fungerar) men har hört att den kommer att bli för liten när jag har blivit bättre ,mitt nästa köp kommer troligen att bli en SL/fuel 15,5 (foil alternativ PL/Guerilla 15.5) dom tror jag kommer att passa mig och varamon . C.C

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juni, 2003 vid 15:17

tackar för för svaret. kollade läget på playa varamon idag, men bara en kite i luften. kanske lite svag vind. såg förövrigt ut som ett ganska schysst ställe. misstänker dock en invasion av feta tyskar o barnfamiljer när temperaturen stiger. ha de!

• skutt

Medlem
    8 juni, 2003 vid 17:37

Många feta tysker och barnfamiljer blir det . Vi får kita när det är mulet och blåser . Vi syns C.C

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juni, 2003 vid 17:59

Nu kör vi i varamon måndag blir det vind så det räcker.
    ses vid vsndrarhemmet. jag räknar med att vara där senast 11
    /claes

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varamon lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.