Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varamon lördag
-
Varamon lördag
Publicerad av anonym-anvandare på 6 juni, 2003 vid 09:40Hej
Vad sägs om Varamon imorgon? Det vore kul om vi kan vara några stycken./Camilla
anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Själv kan jag tyvärr inte, ghaaaa, men Classe låter hälsa att
han tänker köra för fulla muggar…/Fred
-
Med risk för att verka negativ . Kollade väder utsikterna ser ut som om det kommer att lungna ner sig till helgen (som vanligt)men jag håller tummarna , kommer att vara i varamon i helgen om det blåser . Christer
-
fråga. vilken storlek på kiten kan ni rekomendera för vättern? nyss hemkommen o dålig koll på läget. tacksam för svar…
-
Hej . skulle tänka mig att är du nybörjare som jag passar en kite ca 12-14 bra kan du åka ska du inte ha mindre än 14 gärna 15-17 .Väger själv ca 60 håller på att lära mig med en 10 (fungerar) men har hört att den kommer att bli för liten när jag har blivit bättre ,mitt nästa köp kommer troligen att bli en SL/fuel 15,5 (foil alternativ PL/Guerilla 15.5) dom tror jag kommer att passa mig och varamon . C.C
-
tackar för för svaret. kollade läget på playa varamon idag, men bara en kite i luften. kanske lite svag vind. såg förövrigt ut som ett ganska schysst ställe. misstänker dock en invasion av feta tyskar o barnfamiljer när temperaturen stiger. ha de!
-
Många feta tysker och barnfamiljer blir det . Vi får kita när det är mulet och blåser . Vi syns C.C
-
Nu kör vi i varamon måndag blir det vind så det räcker.
ses vid vsndrarhemmet. jag räknar med att vara där senast 11
/claes
Logga in för att svara.