Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varamon Onsdag
-
Varamon Onsdag
Publicerad av skutt på 16 juni, 2004 vid 07:40Någon som ska dit det blåser ju ok . Eller har ni åkt färdigt för ett par dar . Om jobbet fungerar ok kan jag nog komma ifrån skapligt hoppas jag .
C.Cbohn2fly svarade 20 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Ja lätt, jag kommer upp det blåser ju aldrig här i skåne endå…
-
Det blåser NW idag så då är det turbulent och jävligt…så vi drar till Vätterviksbadet. Det sitter en skylt där det står Vindsurfingförbjuden och sedan är det parkeirngsförbud där vi riggar. Men vad spelar det för roll, det är bara att hänvisa till allemansrätten
Jag och Björno ska göra årets stora Kitefillm idag, så kom dit du med Skutt…
Du Rambo om du kommer så är det dresscode här i Östergötland. Idag är det onsdag då är det röd HawaiSkjorta med vita blommor på som gäller, samt vita linneshorts utan på våtdräkten…
/peter
-
Exakt, den enda musikant vi får hit till Linköping på sommarfestivalen är just EType…så han har vi enhälligt bestämt att hylla med dylika Kiteutstyrsel på onsdagar
-
hoppas ni tänker ta med torpeden i filmen den är ju ett måste på nästa o´learyskväll!
-
Ska försöka göra ett klipp med torpeden… med titeln
“Biorno tries do jipp with no sucess”…
-
vad tror ni om helgen, fre-söndag, då?
Öland?
eller har ni någon bra spot som funkar? -
Som vanligt så åker jag dit där det blåser…Dagstripp…Kan tänka mig 30-35 mil med omkrets med Linköpings som epicentrum….
Övernatta javisst, om vi åker firts thing in the morning bara..
/Pete
-
Svar till:
Som vanligt så åker jag dit där det blåser…Dagstripp…Kan tänka mig 30-35 mil med omkrets med Linköpings som epicentrum….
Övernatta javisst, om vi åker firts thing in the morning bara..
/Pete
[/ QUOTE ]
vi får snacka i hop oss på fredag då. -
Japp, det får vi göra.
Hmm, fast egentligen är det ju KM i Varamon. Fast det lär la inte blåsa nåe…
Men men som sagt vi få kolla läget på fredagen…
-
KM är på lördag med reserv söndag, samling 09.30 i klubbstugan för skeppargenomgång…
Men det kommer att vara vindstilla på lördag så det ser mörkt ut…
Logga in för att svara.