Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varamon Spritfestival 2007
-
ledsen att jag bangade i år OCKSÅ…
hade faktiskt bokat partyt men nått kom i mellan, 6v för tidigt, föddes i fredags kväll:
… så det var inte läge och dra iväg på partaj om ni förstår 😉
-
ahh nice one Walle, great to hear all the family is well and healthy. Congrats of the highest order, well done.
-
Ah, härligt walle… Grattis grattis…
Men vart e alla bilder från festen?
Själv har man inte råd med nån kamera men d va ju massor som fotade hela kvällen. Upp med alla nu… Euhm, nästan alla… -
@Coffer 409225 wrote:
Ah, härligt walle… Grattis grattis…
Men vart e alla bilder från festen?
Själv har man inte råd med nån kamera men d va ju massor som fotade hela kvällen. Upp med alla nu… Euhm, nästan alla…Hur gick det med trädet Coffer, var det mycket barr och löv som åkte av 😉
-
Grattis Walle! När ska du sluta skylla på 4 ungar och villa för att undvika surfa;)
Alla ni andra: tack för en grym fest och ett speciellt tack till bandet för röjet. Jag vill fortfarande ha nummret till sångerskan.
-
bohn2fly;409272 wrote:Hur gick det med trädet Coffer, var det mycket barr och löv som åkte av 😉
hehe, ja, när Jonny lånat draken brukar den ju va dyngsur…
så jag gjorde d enda rätta o hängde upp den på tork…Men nu e den nere, 3 dar senare… 2 små revor. en på 1 cm o en på 2 cm är allt som blev..
Bladder o allt e helt, skapligt tur man har. -
Tre kites i träden, ett sprucket revben, biornos trasiga fötter, en trasig stol, två brustna hjärtan, headslam i golvet, bakfyllekitesurf. = Bra fest
Samt vind lördag, söndag, måndag och tisdag.
Har detta med miljön att göra, fan släpp ut mera skit…
/P
-
här kommer bilder tagna av en full Örebroare, som kom jäkligt sent till festen. Tog för övrigt med fyra blonda vilsna brudar ner dit:) dom var fan överallt, Men det gillade väl killarna därnere haha.
Observera! lägger endast upp barnvänliga kort!
inte många kort men några att minnas tillbaka till…haha vem fan kommer i håg ngt..
Logga in för att svara.