Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varamoviken onsdag em

• Varamoviken onsdag em

Publicerad av zurfman på 9 augusti, 2011 vid 23:29

Varamoviken ser väl ut att funka onsdag em?

Enligt en prognos 6 – 9 m/s o enligt en annan prognos över 8 i medelvind.
    Smhi visar 7 m/s på landvädret.

Tror inte kommer åka från Stockholm ( regn i prognos med) men berätta gärna hur det var (vågor och vind) så vet man till en annan gång. Väldigt sugen på att testa vågorna (med freestyle-bräda) och väldigt sugen på att testa Varamoviken (hmm?)

oaxen svarade 13 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • oaxen

Medlem
    10 augusti, 2011 vid 07:14

Varamon är enligt min ringa erfarenhet aldrig särskilt bra. Har åkt dit från Linköping ett dussintal gånger sedan mitten av 80-talet när prognoserna varit ideala, kuling o SV. Har blivit lika besviken varenda jävla gång. Vågorna bryter slumpmässigt ute i viken. Bäst vågor är det in mot stranden men där är det ingen vind.
    Jag kommer göra ett sista test någon gång på SV i norra delen.
    Varje gång jag åkt hem till Roxen har jag fått bättre förhållanden hittills.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA