Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varber this weekend is ON
-
Gonzo: När jag är i Svedala igen………
JOhan W: Hmm efter sist så kan man fundera 😉
-
Japp tills April tyvärr… hade faktiskt hellre varit i A-bay med dig till och med på grund att det suger här nu……
-
ja kika in windguru så ser du vad du kommer att missa.
men jag ska intye sticka under stolen med att jag e jävligt sugen på att köra lite haschplanka -
Jag kommer eventuellt gå ifrån mitt löfte att inte köra i helgen. Söndag ser fin ut och det står en sjukt fin 2008 års Sol 134 här och ber om att bli körd. Dumt att låta bli alltså.
-
hehe sourra I will call in the morning mate.. we need someone to pick up the keys for us maybe… Flexifoil will come down as well to meet up with us. I will try and get away form the office to pick up some booze and it looks like I may be bringing up my woman to keep an eye on me!
-
tja tony jag snacka med nicke igår jag kanske gör er sällskap så jag kan ta och hämta eran nyckel. surf blir det i alla fall ta med ett lock öl extra så jag kan köpa om du har plats
-
@gonzo 448219 wrote:
tja tony jag snacka med nicke igår jag kanske gör er sällskap så jag kan ta och hämta eran nyckel. surf blir det i alla fall ta med ett lock öl extra så jag kan köpa om du har plats
Åhhhhhh gud va full du ska bli….
-
Finns lediga stugor, har kollat. Vem ska med o vem ska bo i stuga o who the fuck is Alice?
-
jag e på i stugan
e sjukt jobbigt att bo så långt ifrån a-bay så det e bättre i stugorna -
gonzo;448304 wrote:jag e på i stugan
e sjukt jobbigt att bo så långt ifrån a-bay så det e bättre i stugornabaaa för du vill ha kuk då ella?… men krille kommer inte yööö :shocked:
Gonzo säger (15:19):
jag kan va din kvinna ikvällfuck noo
-
asså fan om jag inte kommer
jonaish säger:
då kommer jag supa med massa tjejer ikväll
Gonzo säger:jonaish säger:
jag blev inbjuden på drink-kvällvi har nog en jonaish som börjar balla ur nu
Logga in för att svara.