Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg 10/8
-
Får knacka på hos nån av pensionärerna omkring “Hej, jag bor i huset intill en vecka om året och du har inte en aning om vem jag är… Vill du köra mig och mina vänner hit och hit?”
-
Kärradal är trångt det håller jag med om. Tur att vi nästan aldrig är mer än 3 pers där och lite vindsurfare.
Men ska man hoppa och hålla på så tappar man höjd å då kan man inte ligga utanför alla i Apelviken Men är det cirka 10 kites i Apelviken så är det helt lungt.
-
verkar som om det blir W-NW idag (ons) o uppehåll mot kvällen. Apelviken e grymt, men Björkäng (ngra km söder om Lääjet) passar bättre om det vrider för mkt på nord.
//alex
-
Ahh fan det blåser ju inte ett sit idag
Hoppas det kommer snart innan jag börjar klättra på väggarna
-
Singel, kitesugen och sjukt trevlig. Ska vi kita först?
/Peter
-
Sure, annars är det ju knappt värt besväret att åka upp.
Var ska du hålla te imorrn då? -
Hmm imorn sitter jag i skiten, jobbar i sthlm. Men kommer ner igen nästa helg, är ni där då?
-
tyvärr tror jag inte det. det är vår sista helg innan vi börjar igen.
Kom ner till näset istället… -
Ja näset är grymt ja kanske kommer ner dit då istället om det blir vind. Ska dit den 1-5 sep annars. Har du någon mail eller tel? Du kan ju maila mig på peter@surfskolan.se
/Peter
-
Svar till:
Ahh fan det blåser ju inte ett sit idag
Hoppas det kommer snart innan jag börjar klättra på väggarna
[/ QUOTE ]
kryp fram från stenen du ligger och trycker bakom…
9-10m/s och kanon vid Gätterön eller vad det heter. -
Du har det bra du Walle, ledig? Har aldrig kört vid getterön är det bra? När är det du och Macke ska ha kurs i Malmö? Tänkte följa me då.
-
Grymt då ska jag ändå ner på jobb o blir där i 5 dagar! Tippen är grymt! Ska du på kräftskivan i varberg?
/Peter
Logga in för att svara.