• Publicerad av tabi på 1 januari, 2003 vid 16:47

När är det värt att åka ner till varberg och bosätta sig? det börjar bli sjyst kring maj eller?

hur är det med parkering för bussar och grejor, får man bara sladda in på parkeringen där och börja rigga eller?

tänkte bo i bussen, är det gratis att stå på parkeringen då?

tack,

Tobbe

endy svarade 21 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • tabi

Medlem
    10 januari, 2003 vid 19:43

VA???

Är det ingen som vet hur länge man får stå där och vad det kostar?????

• imported_borje

Medlem
    10 januari, 2003 vid 20:50

Jag tror faktist att man inte får bo så som du tänkt, men vem fan ska kolla upp det. Annars e det ju ett tips att ta in på campingen då du får tillgång till toa och dusch. Vet docj ej när de öppnar.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2003 vid 18:36

då ses vi i varberg till sommarn. själv hade ja tänkt å bara slå upp
    ett tält nånstanns å bo där tills ja blir rånad eller vräkt smile.gif
    nån som följer me?? wink.gif

………………………………..

RING SÅ SEGLAR VI…

• tabi

Medlem
    11 januari, 2003 vid 20:24

Skönt!! DÅ ses vi där…! Fan va kul det kommer bli!

Jag menade där mittemot Maja’s strandcafé, där e väl en stor parkering va? Om jag minns rätt iaf, lite snett framför! Där stod det massa bussar förra året när jag va där, får man bo där eller? De kanske bara åkt dit över dagen..?

Tobbe

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2003 vid 21:46

mm där e en parkering. de e där alla “wannabees som sitter på stranden hela dan å spelar vindsurfare men har alldri stått på en bräda i hela sitt liv” har sina bussar smile.gif men de finns nåra seriösa där me så de e lungt. de e nog ingen som bryr sig om du bosätter dig där ett tag.

………………………………………….

RING SÅ SEGLAR VI…

• tabi

Medlem
    12 januari, 2003 vid 09:04

hehe… sköna lirare!!

Perfekt, tack så mycket!!

• skywalker

Medlem
    12 januari, 2003 vid 17:24

Med all respekt för ditt resmål TaBi smile.gif men vart tycker ni är bäst att åka om man ska åka över en helg. Varberg eller Haga Park ?

Ps. Alla som åker med surfar inte D.s

• endy

Medlem
    12 januari, 2003 vid 17:39

Halmstad…..

• jonasp

Medlem
    13 januari, 2003 vid 13:14

A fast där…. du erkände ju själv att haga park var vindsäkrare så åker man över en helg så vill man ju vara rätt säker på vind.

• endy

Medlem
    13 januari, 2003 vid 13:54

Njo… grin.gif
    Men alla som åker med surfar ju inte, då är det ju kul att ligga på stranden och då är det inte mkt som slår halmstad, tycker jag!
    Själv ska jag till haga / varberg / klitmöller i sommar så… laugh.gif
    Beror ju på vart man åker från oxå…

• skywalker

Medlem
    14 januari, 2003 vid 09:07

Andreas_Hstd skrev:

Svar till:

Beror ju på vart man åker från oxå…

[/ QUOTE ]

Jag åker ifrån Hörby mitt i Skåne så för min del spelar det inte så stor roll. Menar Andreas att Haga Park inte är så roligt “off-surf” ?!?!?

• endy

Medlem
    14 januari, 2003 vid 10:15

Jag kanske inte borde tycka så mkt utan att veta eftersom jag inte varit i haga, men i halmstad kan man ha kul off-surf oxå….fråga mig efter sommaren då vet jag säkert.. laugh.gif

• skywalker

Medlem
    14 januari, 2003 vid 10:18

Då åker jag nog innan dig smile.gif När ska du dit ? Vi har pratat lite om vår/tidig sommar…

• endy

Medlem
    14 januari, 2003 vid 10:32

Först ska jag dit över helgen kristhimmelsfärd, sen blir det första semsterveckan i juli en vecka i haga och därifrån direkt till klitmöller… laugh.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.