• rambo_johnson

Medlem
    6 september, 2005 vid 09:40

• ric

Medlem
    6 september, 2005 vid 09:51

finns det spot i varberg som fungerar på ö / sö?? funderar isf att komma ner till helgen. det är ju skönt att köra lite i sand ibland också och inte bara granit kustens hardcore =)

• joji

Medlem
    6 september, 2005 vid 09:57

det var ju för jävla synd, får väl ha allt för mig själv

• rusiak

Medlem
    6 september, 2005 vid 10:18

på SO fungerar olofsbo, en kvart söder om Björkäng. Trevlig spot där det kan bli goa vågor! Björkäng kan oxå fungera på SO, men Olofsbo är att föredra…

sticker ut efter 16 om vinden håller sig hyffsad. Men provar nog Björkäng isf!

//alex

• joji

Medlem
    6 september, 2005 vid 10:45

fint. är inte helt hemma i varbergstrakterna men björkäng hittar jag till. trött på jobbet som satan så jag drar nog snarast möjligt

• sj0gren

Medlem
    6 september, 2005 vid 11:12

Fan det blåser väl inte nu? crazy.gif

• rusiak

Medlem
    6 september, 2005 vid 11:34

I Värö pendlar det mellan 7-8 ms/s och S-S0 (170grader), så det funkar väl. Kollar hur det ser ut vid 16 när jag sticker!

//alex

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.