Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg eller Vildhärad på lördag
-
Varberg eller Vildhärad på lördag
Publicerad av eagletech på 3 november, 2005 vid 16:49Vi drar till Varberg eller Vildshärad och kör lite vågor på Lördag ,häng gärna på om ni har lust.
Om allt håller i sig blir det 13-17m/s Mums filibaba
Mvh Roger ÖSäger var det blir här på Lörd morgon vid 8 tiden
rambo_johnson svarade 19 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
lördag…enligt dmi så verkar de ju inte bli så mkt va?!
tänker köra i mon! ser bra ut, kör ev björkis tidigare före lunch, och sen Apelviken/Lejet om det vrider upp litta mer på s-sw.
//alex
-
-
Oxå ledig imorgon, kan tänka mig att dra ner till Björkäng eller max Olofsbo söderut, Torkelstorp norrut.
Ni andra som kan sticka iväg på “arbetstid” på fredan kan väl skriva här vart ni drar!
-
de va som fn om de stämmmer kommer de bli gött i vbg!
ingen annan som ska ut under morgondagen?? nån..? hallå…
//alex
-
Vad fan gör jag i Sauerkrautland? Alex kom o hämta mig från dässsa jävla skumma killar som har långt grått äckligt hockeyfrilla hår o sitter o bålmar sina cigg på kontoret. Hilfe bitte ich bin böse!
-
Auch, oh no, låter ju helt sjukt ju! Barockt till o med.
Hur, i procent utryckt, många av h-h-hhockeyfrilla killarna är det som heter Fritz? Frantz? Franz Jäger. Men du mannen, skulle inte du komma hem i helgen? Kommer du missa helloween? Får hämta inspiration till din outfit uber da.
-
ahh, härliga semester…
precis kollat mätaren i apelviken + onsala och det verkar som om det ligger på SO och vrider upp litta till syd. Sticker till viken nu och kollar läget. Är det för mkt syd blir det björkäng eller olofsbo!
bara att slå en signal om du vill ha väderinfo, 0706941516
//alex
-
Det blir Varberg i morgon vi kör från Helsingborg ca 9.30
Det blir Marcel,Jens,Carro,Anders,Per,Stefan,Svengas,och jag
samt hämtning av Filip i Båstad.
Ha det bra så hörs vi i varberg
Carro behöver lift och Filip tar vi upp på vägen
Anders åker med mig
Marcel hämtar dig Filip
Carro snacka med Svengas annars hör med Jens eller Per
Stefan hör av dig till någon av dom och samåk när du kommer från England