Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg fredag?
-
Varberg fredag?
Publicerad av virena på 18 januari, 2007 vid 13:22Tjohooo!
Ser ut att bli finfint imorn:grin:. Jag e ledig hela dagen, e det nån annan som e sugen på att kitea i Varberg.
Ring gärna 0739929262 Virre
virena svarade 18 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Jag är! Om det finns skjuts från gbg.
Ska bara borsta bort snön från draken… -
Jag kommer köra garanterat. Är också i Göteborg men grejerna ligger i Varberg så jag tar inte så mycket plats 🙂
Annars åker jag tåg ner. -
Fan jag vill också ut, men jag har ju ingen kite ju… 🙁
Imorgon hade passat perfekt!
-
Lite bilder:
http://oskar.edespong.se/Tyvärr är dom i bakvänd ordning men det gör inte så mkt 🙂
Lägg in mig på msn nils o virena: jezaja@dtek.chalmers.se för framtida utflykter 🙂 -
Schysta bilder, jag var visst dagens linslus…
Man får ha rejäla aparmar för att nyttja all depower i shockwaven! Riktigt skön drake, jag borde kanske offrat tårna för att köra mer med den. Tack för lånet iaf, lyfte helt klart min kitesession! -
@schonki 360836 wrote:
Fina bilder. Vad använder du för kamera och objektiv?
Tackar, tryckte av så många det gick på den lilla stunden som jag inte var på vattnet.
Kameran är 350D och ett 100-400L IS objektiv.Verkar bli tryck på söndag också, 7an behöver rastas mera.
Så det blir att tejpa för fullt runt mudden som gick sönder 🙂 -
@jezaja 360830 wrote:
Lite bilder:
http://oskar.edespong.se/Tyvärr är dom i bakvänd ordning men det gör inte så mkt 🙂
Lägg in mig på msn nils o virena: jezaja@dtek.chalmers.se för framtida utflykter 🙂Schyssta bilder! Kollade in de andra oxå, riktigt bra. Du nu e ju inte jag en sån där data människa. Kanske man inte kan tro eftersom jag ”surfar” på steffo så fort jag inte kan surfa på vattnet. Men eftersom min dator hemma är från stenåldern så har jag lixom inte brytt mig att skaffa msn. Men lägg in mitt mobnr 0739929262 så kan du mezza ditt eller lämna det här.
Ha det gott, virre virrpanna
Logga in för att svara.