Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg idag 18 dec.
-
Varberg idag 18 dec.
Publicerad av mat på 18 december, 2005 vid 15:08mat svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
-
Hej Matthias! Also got a new gun…
-
he he he, din jäkla papppararazzi! man var så uppe i varv att man fick andas i påse…Var kallt som f***n tycker jag, annars var de ju gött
//alex
-
Hallå Mat! sjysst bräda och bilder som vanligt! provat den än? It’s the shit om man säger så! Ska du iväg något i vinter? Vi har skjutit upp australien ett halvår så vi drar till Venezuela några månader istället. Får önska dig en god jul och ett gott nytt så ses vi väl till våren!
-
Hej!
Tyvärr har provat brädan bara en gång, 15 min. i lite lite vind. Hoppas det ska blåsa mer snart!!!
Ingen stor resa planerat! Måste ta hand om min lilla dotter!! När åker du? Jag kommer att vara i Norge (Hardangervidda den 5,6,7,8 Januari kanske ses vi där?/Mat
-
Tycker den är riktigt skön, gött grepp o härlig i vågor! Har en ganska kort modell (121) men går i princip ut lika tidigt med den som min underground (142).
//alex
-
Ja just de, gretulerar till knytet! åker 5e jan så de blir inget norge för mig. Blir det någon film nästa år eller?
-
Tror inte för min del,jag fokusera mer på foto, vet inte om jag kommer hinna att filma nåt. Men Sam borde komma med nån epik film!!!!!!!!
/Mat
http://www.alohaphoto.nu -
Go bilder!! Fasen jag skulle varit med om jag inte satsat mina kulor på fel kossa!! Bokstavligen talat….
Finns det ngt botemedel mot detta? -
tror de ligger en tråd ute om detta…ngt om kastrering elle ngt.
Prata me Pierre o co i mon om Vidda så ska jag se hur det kan bli för min del!
//alex
Logga in för att svara.