Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg imorgon em
-
Varberg imorgon em
Publicerad av mat på 30 mars, 2006 vid 16:17jezaja svarade 18 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
jag kan tänka mig att hänga på om ja hinner.
när har du tänkt dra ut Mat?/richard
-
Gött! Vet inte riktigt än men kanske vid 15.00
-
verkar som om jag inte kommer ifrån innan vid 16 imon eller senare… vet inte riktigt när :/ . men jag kommer nog ut en sväng sen ändå även om ja inte kör.. får se om det e nån kvar då.
-
Tja! jag och Anders ska nog dra ut i Kärra har vi tänkt, får la se hur sugna vi är! (kalt i vattnet) runt tre tiden, om du ser två fula jävlar! så är de vi.:smile:
-
pihlblad wrote:Tja! jag och Anders ska nog dra ut i Kärra har vi tänkt, får la se hur sugna vi är! (kalt i vattnet) runt tre tiden, om du ser två fula jävlar! så är de vi.:smile:
smiska iväg ett sms till mig när ni drar ut toffe! dra till läjet! känns som om det blir fetare att köra där idag.
/richard
-
ser ut som det blir Nordväst istället… Kanske blir Apelviken då!
-
vet inte men det blåser för lite just 🙁
Kanske senare ikväll annars ses vi imorgon!
Alex är du tillbaks från Stockholm?
Har ingen bil imorgon…/Mat
-
Arild och jag fick ändå köra lite i Apel. Blåste bra! Det var fint med 12:an, inte alls kallt! men väldigt jobbigt att kita med 5mm tjocka handskar 🙁
alex, söndag ser rätt bra ut…
/Mat
-
Mat wrote:Arild och jag fick ändå köra lite i Apel. Blåste bra! Det var fint med 12:an, inte alls kallt! men väldigt jobbigt att kita med 5mm tjocka handskar 🙁
alex, söndag ser rätt bra ut…
/Mat
Hello hello my maaate
Gött att ni fick köra idag, var det några vågor?!! Precis kommit tillbax fr Sthlm o är hyffsat slutkörd/fullpumpad me info, så litta kite hade varit på sin plats…Söndag ser ju nice ut, Abay/Läjet om de vill sig väl!
Vi hörs later, imon
//alex
ps köpte nya KW förut 🙂 ds
-
Söndag, känns som min premiär imorgon!
Ser bra ut tio-elva o frammåt. Läjet verkar det bli! -
Jag är på imorn, åker från Göteborg(Mölndal) vid 9-10, hör av er om det är nån som vill åka med..
/Stefan
Logga in för att svara.