Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varberg imorgon fredag?

• varberg imorgon fredag?

Publicerad av eddman på 28 april, 2005 vid 11:34

Björkäng blir väl svårt att köra i med tanke på vindriktningen men det funkar nog fint i Läjet eller Apelviken.

någon som är på? det blir premiär för mig i år, någon som vet vattentemperaturen?

/Fredrik, GBG

anonym-anvandare svarade 20 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jezaja

Medlem
    28 april, 2005 vid 12:20

Olofsbo (Falkenberg) sägs vara bättre vid SSE, jag kommer garanterat vara där eller björkäng, såvida inte prognosen är helt åt fanders.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2005 vid 14:00

gött o behagligt i vattnet!

jag kommer nog köra efter 15-15.30 snåret i mon, förmodligen blir det björkäng! Läjet eller apelviken bättre?? Njaee..

/alex

• kalabra

Medlem
    28 april, 2005 vid 14:44

Om det är SS(S)E kan Björkäng funka för då är det klockren sideshore, Läjet o Apelviken är det bara glömma med kite på den riktningen.
    Olofsbo funkar men det är lite längre att köra.
    Jag kommer kolla Björkäng först.
    Har dock lite trista möten att klara av så jag får ge mig till tåls till kl 18….

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2005 vid 06:41

ok, jag åker ned från gbg med tåg och ska sedan försöka smeka igång min gamla micra som står hos folksen. tippar att jag är vid björkäng runt 14.

/eddman

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA