Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg imorgon måndag!
-
Varberg imorgon måndag!
Publicerad av virena på 4 februari, 2007 vid 18:12Tjohej:grin: 😀 :grin:!
Efter två kitedagar vill man ju bara ha mer:grin:. Slutar jobba imorn kl 9.30 och e sjukt kitesugen:laugh:. Nån mer som e ledig och har lust att köra. Fasen strunta i att jobba, eller plugga eller vad ni nu har för er sol 4 grader och vind vad mer kan man begära. Hoppas nån e lika sugen som jag imorn.
Virena
sourra svarade 17 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Mmmm… låter bra!… tyvärr kan jag inte. Du vet, måste vara med Elin :blush: … vattkoppor
-
blev det något kitat igår?, det såg ut som att man kanske pricka in en djävla dipp på vinden igen. Vi väntade i rågelund ca 20min sen blev man så sur att man fick gå o gymma. 🙂
-
Vi fick 2 halvdana timmar i Varberg igår :). Hade gärna åkt en sväng idag med men får vänta till helgen. Efter att spenderat den senaste tiden i Brasilien måste jag erkänna att vattnet här i Svedala ändå är rätt OK.
-
@Che_Riff 363577 wrote:
Vi fick 2 halvdana timmar i Varberg igår :). Hade gärna åkt en sväng idag med men får vänta till helgen. Efter att spenderat den senaste tiden i Brasilien måste jag erkänna att vattnet här i Svedala ändå är rätt OK.
Hugha har inte fått en anständig runda på år o dar nu. Brasilien låter inte fel. Men du föredrar svedala istället för brasilien ? 🙂
-
@snygging 363622 wrote:
Hugha har inte fått en anständig runda på år o dar nu. Brasilien låter inte fel. Men du föredrar svedala istället för brasilien ? 🙂
Brasilien har bara en massa vind, varmt vatten att surfa i, sol, billig sprit, billig mat, alldeles för många tjejer som visar för mycket hud, vind igen och den allmänna inställningen att ”Time is NOT money”. Sverige har ju så mycket mer att erbjuda :).
-
@snygging 363622 wrote:
Hej hopp!
Fick kört, det blåste upp så jag hade bra tryck i den nya sport 9an. Helknasigt n´är jag ringde dig var jag helt instäld på att få åka hem och klättra istället. Kom ut 1.5 timme idag oxå. Strålande sol och ganska byigt men gött att få köra i apelviken igen:laugh:. Fasen synd att ni inte kom igår,sorry att jag inte hann ringa men när jag väl fick upp kiten så var jag ju tvungen att gå ut visste ju inte om det skulle dö.
-
@Che_Riff 363635 wrote:
Brasilien har bara en massa vind, varmt vatten att surfa i, sol, billig sprit, billig mat, alldeles för många tjejer som visar för mycket hud, vind igen och den allmänna inställningen att ”Time is NOT money”. Sverige har ju så mycket mer att erbjuda :).
Rub it in Johan, rub it in… Har du några bilder att dela med dig av? Lina blev attackbiten av le surf i januari så nu är det ett evigt tjat om att åka till Brasilien och surfa platta laguner. Det tjatet vill man ju hålla vid liv så… bilder bitte!
-
@sourra 363681 wrote:
Rub it in Johan, rub it in… Har du några bilder att dela med dig av? Lina blev attackbiten av le surf i januari så nu är det ett evigt tjat om att åka till Brasilien och surfa platta laguner. Det tjatet vill man ju hålla vid liv så… bilder bitte!
Vad vill du ha för bilder? Notera att det inte bara är öronen som är långa.
-
Hehe, ja nu blev hon extra sugen på brasseland (“mmm, geet”). Har du lite surfbilder månne? Eller är det rent av så att du suttit i ett serverrum i Alingsås istället för att åka iväg?
(Och har du kvar de där vantarna du hade ute på köp & svälj?)
EDIT: Vilken jättepung! Den missade jag första anblicken.
-
Ola Johan! Vill också ha de där vantarna! Var kan man köpa de?
/Mat
-
@sourra 363825 wrote:
Hehe, ja nu blev hon extra sugen på brasseland (“mmm, geet”). Har du lite surfbilder månne? Eller är det rent av så att du suttit i ett serverrum i Alingsås istället för att åka iväg?
(Och har du kvar de där vantarna du hade ute på köp & svälj?)
EDIT: Vilken jättepung! Den missade jag första anblicken.
Jodå, vantarna är kvar. Först till.. Grymmaste vantarna!! Brorsan tyckte det blev lite varmt i söndags när vi var i Varberg så han körde sista timmen utan! Jag har lite bevis på att jag befunnit mig utanför Alingsås kommun. Bilder kommer. Vi får ta en surfdag framöver. Du missade väl inte i söndags?
Mat! Jag har adressen på jobbet och skickar imorgon. Har beställt ett antal ggr från dem.
Kram på dig!
-
@Che_Riff 363830 wrote:
Jodå, vantarna är kvar. Först till.. Grymmaste vantarna!! Brorsan tyckte det blev lite varmt i söndags när vi var i Varberg så han körde sista timmen utan! Jag har lite bevis på att jag befunnit mig utanför Alingsås kommun. Bilder kommer. Vi får ta en surfdag framöver. Du missade väl inte i söndags?
Mat! Jag har adressen på jobbet och skickar imorgon. Har beställt ett antal ggr från dem.
Kram på dig!
Hyvä Juha! De där bilderna ser ut att dröja. Ska du nedåt varberg i helgen? Om prognoserna håller i sig kan det bli vansinnigt fina dagar (bortsett från att det ska regna alltså…).
-
@sourra 370300 wrote:
Hyvä Juha! De där bilderna ser ut att dröja. Ska du nedåt varberg i helgen? Om prognoserna håller i sig kan det bli vansinnigt fina dagar (bortsett från att det ska regna alltså…).
Funderar på en sväng till Askim imorgon em sedan blir det Varberg lör/sön tror jag.
Logga in för att svara.