Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg imorgon måndag!
-
Är det surfiver jag anar? På lördag är jag med efter kl 12 och på söndag siktar jag på heldag. Fram tills dess är det tentaverksamhet som gäller. Akademisk skolning är överskattat.
-
Jag är med! Nya drakar så nu är jag rustad för 6-18ms! Fast ska nog klämma in lite vågsurfing också…
-
H#VETE att man ska missa en sån grym helg, arrrggghhhh…
Hoppas ni får de bra, verkligen. Hoppas hoppas hoppas..jätteglad för er skull. Jag är inte bitter.
-
@rusiak 370395 wrote:
H#VETE att man ska missa en sån grym helg, arrrggghhhh…
Hoppas ni får de bra, verkligen. Hoppas hoppas hoppas..jätteglad för er skull. Jag är inte bitter.
Tänk positivt den som spar han har. Tänk så mycket frustrations ångest som du kan spara inom dig och sen bara släppa ut!!!
(Det sa visst j***s när han träffade en hora!) -
Tjohooooooo:laugh: 😀 :laugh: :laugh: 😀 :laugh: !
Det ser ju lysand ut i helgen! Hoppas på en hel drös med glada kitare!!!
Ses imorn :laugh: Virre!
-
Satan vad det ska blåsa bara för att man är sjuk! Hoppas ni får grymma dagar på vattnet…
-
Är det någon som ämnar åka med från Göteborg till Varet imorgon kring lunchtid?
-
Om 1,5 vecka så har min hand läkt då blir det åka av!!
🙂
//Pär
-
@Tjoppe 370617 wrote:
Om 1,5 vecka så har min hand läkt då blir det åka av!!
🙂
//Pär
…och så låter du bli att göra illa dig i fortsättningen. Äntligen har jag lyckats pilla ihop FLXen. Ingenting kan stoppa mig nu. Möjligtvis kan tentan om 8 timmar bromsa mig en smula men stopp blir det inte. Hoppas demodagen faller väl ut för er.
Logga in för att svara.