Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg imorgon onsdag
-
Varberg imorgon onsdag
Publicerad av chuckey på 7 oktober, 2008 vid 13:36Vet inte hur det är med kiteare om dom vill outa spots men villket ställe funkar för morgondagens sydost i varbergs trakterna?
litease svarade 16 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
ok nice guide. läjet borde väll funka också? då har man väll södra näs som nödland så att säga, är rättså grön 😛
-
Skulle inte köra där då. Sjukt byigt. Finns en anledning varför alla åker till Olofsbo på SO.
-
kommer det vara folk i olofsbo imorgon? funderar på att testa stället
-
Om de vindar sticker jag ut i morgon, Jobbar dock till kl. 16. Slå en pling om du e på! 0706842270 Mange
-
är det någon som är ute runt 12 snåret imorgon? i vbg trakterna?
-
Jjohan;506311 wrote:är det någon som är ute runt 12 snåret imorgon? i vbg trakterna?
Åker inte riktigt så långt, ungefär halvvägs till Torkelstorp. Åker från gbg runt elva iaf.
-
Ja det verkar ju bli sjukt tryck, jag kommer ner med stormkiten:cool2:
-
kvabbso;506401 wrote:Ja det verkar ju bli sjukt tryck, jag kommer ner med stormkiten:cool2:
Var sjukt gött tryck idag på dagen. Körde åttan och det funkade alldeles utmärkt fram till eftermiddagen. Använd den detaljerade prognosen nästa gång så blir det bättre 😉
-
Kanske ska tilläggas att vi inte var i varberg Niklas 🙂 TT imponerade. Körde också 8 mestadels men var lite underriggad ibland (goes for 12:an också iofs).
stort plus för solen som gassade på hela dagen också så man bara kunde stå och njuta efter surfet.
-
Haha, ja kanske det iofs. Fast prognoserna var typ samma. Någon som var i varberg som kanske ge oss klarsynthet i frågan?
Logga in för att svara.