Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varberg lördag!!!
-
Varberg lördag!!!
Publicerad av drakglenn på 11 november, 2005 vid 10:36Prognosen ser riktigt bra ut nu
siktar på att vara där tidigt som f-n……..nån mer?//Glenn
_alexander svarade 19 år sedan 13 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
OK Glenn, på lördag kommer Gbg Energi att rocka loss. Jag förväntar mig att Daniel sätter sin första framåt, kanske jag med om jag inte är för feg vilket jag är…
Kommer att dra från Götet rätt tidigt. Sedan skall det testas Simmer segel.
Vi ses!
//Danne -
När jobbet börjar så ser det ut att bli hard core värre. Någon som har koll på om det kommer regna mycket och vilken temperatur som väntas?
Mandag
Drejende vest og sydvest, tiltagende til kuling, 15 til 20 m/s.Tirsdag
Op til kuling fra sydvest og vest, 10 til 15 m/s, drejende nordvest og aftagende til 8 til 13 m/s./Niclas
-
Svar till:
Kommer att dra från Götet rätt tidigt.
Vi ses!
//Danne[/ QUOTE ]
Ja Dan, tidigt blir det….
vi får hoppas att nattens vind och våg håller i sig till imorgon.Svar till:
Någon som har koll på om det kommer regna mycket och vilken temperatur som väntas?
[/ QUOTE ]
Kollar du enklast här!
-
Bra länk! Hade missat den helt!
Hoppas ni får fettryck därnere. Helgen ser klart bra ut för er, för att inte tala om måndagen…
-
Grrr! Nu känns det ju som att ordet tidigt inte räcker till för att hinna få en sväng av vinden…. Satan! jag som plikta halva festen för att vara pigg för morgondagen.. Ser ut att bli tam freeeeestyle i gbg krokarana under morgondagen istället.. F-N!!!!!
-
nu ser det mycket bättre ut både på dmi och windguru, vinder verkar hålla i sig hyffsat till 12 tiden iaf
Logga in för att svara.