Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › varberg lördag??
-
@debkåusf 438874 wrote:
Både lördag o söndag ser ju ut att bli kräm, längtar efter en helhelg i a-bay!!!!
A-Bay längtar efter en helhelg i dig!!! Tar du med gummit som vanligt?
-
Lördag ser ut att bli massivt, apelviken kan visa sig från sin bästa sida då kanske. Ut och rasta femman kanske 🙂
-
@jezaja 438988 wrote:
Lördag ser ut att bli massivt, apelviken kan visa sig från sin bästa sida då kanske. Ut och rasta femman kanske 🙂
Fyra eller sjuoenhalv, fyra eller sjuoenhalv, hmm….
Söndagen kan ju bli riktigt otroligt fin, lite mer hanterbar vind och förm. mkt swell från lördagen o natten innan 🙂
//Alex
-
rusiak;438990 wrote:Fyra eller sjuoenhalv, fyra eller sjuoenhalv, hmm….
Söndagen kan ju bli riktigt otroligt fin, lite mer hanterbar vind och förm. mkt swell från lördagen o natten innan 🙂
//Alex
ja om gud vill så verkar faktiskt söndag magiskt 😀 😀 😀
-
Söndagen?? Dà skall man vara bakis och slàss med alla tyska turister.. Sluta surfa nu. Det är kallt i Varberg nu. Inse det nu….
-
Denna lördagen ser fin fin ut, upp emot en 24 meter, får bli att förstärka ikea kassen å ut å köra 😀
-
@Haze 439012 wrote:
Söndagen?? Dà skall man vara bakis och slàss med alla tyska turister.. Sluta surfa nu. Det är kallt i Varberg nu. Inse det nu….
De e bara käringar å ungar som fryser!!!!! O möjligen endel som springer runt i små “hundkostymer” för jämnan!!!!:grin:
Kanske blir till å flytta på sig lite om det blir förmycket vind hemma!
Habo ljung kanske!? -
@rusiak 438990 wrote:
Fyra eller sjuoenhalv, fyra eller sjuoenhalv, hmm….
//Alex
Söndag smäller det! Har inte surfat på hundra år och börjar känna mig som en munk som funderar på att ligga. Outhärdligt!!!
-
Vilka har tänkt sig ut i mon? Var?
Jag sticker ner till viken runt 10-snåret. Eller kanske läjet?
llöx
-
Fan lördagen ser läskig ut. Wind-Gudrun säger 11 m/s med byar upp mot 19 m/s. Söndag it is för mig.
-
Sourra: Har du blivit feg 😉
Jag och Jack umgås hårt och jag skall åka puder imorrgon.. Visste väl att vi dalmasar vara av starkare virke än dig 😉
Fast skulle inte säga nej till att köra lite i Läjet eller Viken faktiskt..
-
Så kul att du och Jack “umgås hårt”. Det får en ny mening när du säger “skulle inte säga nej till att köra lite i Läjet eller Viken”.
Försöker du säga att ni dalmasar är lite dummare än oss Västerbottningar eller tycker du att det är sjukt bra att vindarna fördubblas i styrka i byarna? =)
Logga in för att svara.