Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg Lördag 6/1

• Varberg Lördag 6/1

Publicerad av svensson1982 på 5 januari, 2007 vid 18:42

Någon som skall ut och köra?

Jag åker från GBG på förmiddagen om det blåser, ring om ni vill hänga på 0735464674.

Hang loose

jezaja svarade 18 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • virena

Medlem
    5 januari, 2007 vid 18:48

Jag kommer vara i Varberg vid ett tiden, förmodligen apelviken 0739929262 om du vill ringa.
    Virena

• jezaja

Medlem
    5 januari, 2007 vid 19:12

Ush såå sugen, varit sjukt i en vecka. Kanske kommer ner och fotar om det inte regnar, men akta er för jag smittar med både kräksjuka, halsont och förkylning!

• wakenils

Medlem
    5 januari, 2007 vid 19:57

@jezaja 357782 wrote:

Ush såå sugen, varit sjukt i en vecka. Kanske kommer ner och fotar om det inte regnar, men akta er för jag smittar med både kräksjuka, halsont och förkylning!

Låter som du e gött bakis….

Virena, åker du från göteborg? Kan jag haka på i så fall?
    Nils, 073 621 09 36

• yann

Medlem
    5 januari, 2007 vid 23:30

Jag, Johan och Kelly funderade på Rågelund men den sista prognosen ser ju riktigt kass ut! Efter alla bomkörningar i sommar lovade jag mig själv att aldrig ge mig ut på DMI rosa igen (5-8ms)… Ställer klockan på 0900 och kollar vädret så får vi se!

• virena

Medlem
    5 januari, 2007 vid 23:31

@WakeNils 357787 wrote:

Låter som du e gött bakis….

Virena, åker du från göteborg? Kan jag haka på i så fall?
    Nils, 073 621 09 36

Tja!

Jag åker direkt från jobbet i kullavik och kommer att stanna i varberg över natten:frown: . Men vill du ha lift från Kullavik kl 12 så e det helt ok. Fattar ju att du inte e så intresserad av det erbjudandet, men det är tyvärr allt jag kan erbjuda just nu, en annan gång kanske? Virre

• wakenils

Medlem
    6 januari, 2007 vid 08:44

Hehe, ok då kanske det var lika bra att prognosen la sig, tack ändå

• jezaja

Medlem
    7 januari, 2007 vid 10:36

Inte mycket action i lördags och dessutom kom jag precis tills vinden dog.
    Ska se om jag lyckas infoga några tråkiga bilder, men bättre tråkiga än inga alls.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA