Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg Lördag 6/1
-
Varberg Lördag 6/1
Publicerad av svensson1982 på 5 januari, 2007 vid 18:42Någon som skall ut och köra?
Jag åker från GBG på förmiddagen om det blåser, ring om ni vill hänga på 0735464674.
Hang loose
jezaja svarade 18 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Jag kommer vara i Varberg vid ett tiden, förmodligen apelviken 0739929262 om du vill ringa.
Virena -
Ush såå sugen, varit sjukt i en vecka. Kanske kommer ner och fotar om det inte regnar, men akta er för jag smittar med både kräksjuka, halsont och förkylning!
-
@jezaja 357782 wrote:
Ush såå sugen, varit sjukt i en vecka. Kanske kommer ner och fotar om det inte regnar, men akta er för jag smittar med både kräksjuka, halsont och förkylning!
Låter som du e gött bakis….
Virena, åker du från göteborg? Kan jag haka på i så fall?
Nils, 073 621 09 36 -
Jag, Johan och Kelly funderade på Rågelund men den sista prognosen ser ju riktigt kass ut! Efter alla bomkörningar i sommar lovade jag mig själv att aldrig ge mig ut på DMI rosa igen (5-8ms)… Ställer klockan på 0900 och kollar vädret så får vi se!
-
@WakeNils 357787 wrote:
Låter som du e gött bakis….
Virena, åker du från göteborg? Kan jag haka på i så fall?
Nils, 073 621 09 36Tja!
Jag åker direkt från jobbet i kullavik och kommer att stanna i varberg över natten:frown: . Men vill du ha lift från Kullavik kl 12 så e det helt ok. Fattar ju att du inte e så intresserad av det erbjudandet, men det är tyvärr allt jag kan erbjuda just nu, en annan gång kanske? Virre
-
Hehe, ok då kanske det var lika bra att prognosen la sig, tack ändå
-
Inte mycket action i lördags och dessutom kom jag precis tills vinden dog.
Ska se om jag lyckas infoga några tråkiga bilder, men bättre tråkiga än inga alls.
Logga in för att svara.