Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varberg lör/sön
-
Varberg lör/sön
Posted by r_k on 27 oktober, 2006 at 07:07Är det nån som tror på vind nu på lördag/söndag? Windguru har 3-stjärnigt även i helgen.
callekuling replied 18 years, 2 months ago 4 Members · 6 Replies -
6 Replies
-
Eftersom man jobbar idag fredag, får vi hoppas att det blir lite vind kvar tills på lördag och söndag.
Läjet på lördag eftermiddag och Apel på söndag förmiddag. -
Mmm..
Prognoserna har ändrats.. ingen vind förren framåt kvällen på lördag och kall nordlig på söndag…
Jag vil, jag vill, jag vill…. -
Inge wrote:Mmm..
Prognoserna har ändrats.. ingen vind förren framåt kvällen på lördag och kall nordlig på söndag…
Jag vil, jag vill, jag vill….Fan inge det är bättre vi krökar i Borran och åker polisbil..
-
callekuling wrote:Inge wrote:Mmm..
Jag vil, jag vill, jag vill….Fan inge det är bättre vi krökar i Borran och åker polisbil..
Det är kallt som satan på häktet vintertid…men annars är idén god.
Vi får se hur det blir med surf på lördag, avvaktar nya prognoser på lördag morgon. -
Inge wrote:callekuling wrote:Inge wrote:Mmm..
Det är kallt som satan på häktet vintertid…men annars är idén god.
Vi får se hur det blir med surf på lördag, avvaktar nya prognoser på lördag morgon.Fan vi har ju klarat en klar februari natt där redan, så det är dags att prova hur det lutande cementgolvet är i oktober..
Log in to reply.