Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varberg, onsdag
-
Varberg, onsdag
Publicerad av surfmc på 18 april, 2006 vid 07:08Någon som ska ut i Varberg imorron onsdag? Jag kommer dra ut på förmiddagen om vädret passar!
surfmc svarade 18 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jag hänger med om jag kan ordna lift från Gbg. Ledig hela dagen…. Någon som har bil och ska köra från Gbg?
-
Nada surf imorgon! Ska ju inte blåsa nåt! ikväll, kan bli lite kväll session i Apelviken…. 🙂
-
Det ser ju inte ut att bli kanonvind men det kan gå på förmiddan. Lite lunchbris kanske kan ge lite fart även då. Jag kommer testa i alla fall, satsar nog på Apelviken.
-
Skulle varit ute idag istället, blåste precis så det funkade rätt bra med 14 vid 12-tiden, var nog lite bättre innan dess men vem orkar ur sängen tidigare än så 😉
Mojnade dock ganska fort.. -
Ahh, ni missade ju en kanonkväll i Abay igår! Var helt ensam o hade lagomt gött tryck i 14 en bra stund. Solnedgång o Abay för mig själv..syg på den ni 😉 O sen var ja o Mat o cruisade i viken nu ikväll…
//alex
-
Tjena !
Då var man hemma efter ett par timmar i A-bay, gött ! Körde 17 kvm mellan 10-12 och sen körde jag en switchblade 12:a ett tag därefter, när jag drog var det en crossbow 16 och en Contra 16.5 ute och flög.
Ser ut att bli tidig vind i morgon och sämre lite senare.
Logga in för att svara.