Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg, onsdag

• axelne

Medlem
    18 april, 2006 vid 13:18

Jag hänger med om jag kan ordna lift från Gbg. Ledig hela dagen…. Någon som har bil och ska köra från Gbg?

• mat

Medlem
    18 april, 2006 vid 13:29

Nada surf imorgon! Ska ju inte blåsa nåt! ikväll, kan bli lite kväll session i Apelviken…. 🙂

/Mat
    http://www.alohaphoto.nu

• surfmc

Medlem
    18 april, 2006 vid 17:55

Det ser ju inte ut att bli kanonvind men det kan gå på förmiddan. Lite lunchbris kanske kan ge lite fart även då. Jag kommer testa i alla fall, satsar nog på Apelviken.

• jezaja

Medlem
    18 april, 2006 vid 18:58

Skulle varit ute idag istället, blåste precis så det funkade rätt bra med 14 vid 12-tiden, var nog lite bättre innan dess men vem orkar ur sängen tidigare än så 😉
    Mojnade dock ganska fort..

• rusiak

Medlem
    18 april, 2006 vid 21:35

Ahh, ni missade ju en kanonkväll i Abay igår! Var helt ensam o hade lagomt gött tryck i 14 en bra stund. Solnedgång o Abay för mig själv..syg på den ni 😉 O sen var ja o Mat o cruisade i viken nu ikväll…

//alex

• surfmc

Medlem
    19 april, 2006 vid 12:33

Tjena !

Då var man hemma efter ett par timmar i A-bay, gött ! Körde 17 kvm mellan 10-12 och sen körde jag en switchblade 12:a ett tag därefter, när jag drog var det en crossbow 16 och en Contra 16.5 ute och flög.

Ser ut att bli tidig vind i morgon och sämre lite senare.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg, onsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.