Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Varberg, sommarjobb!

• Varberg, sommarjobb!

Publicerad av tim-eriksson på 11 maj, 2009 vid 22:20

Heej!

Någon som lite kontakter eller tips på något okej sommarjobb i Varberg i sommar? Allt från heltid till deltid, söker allt!

Har jobbat inom restaurangbranschen till och från i 2 år, bl.a. som servitör och bartender. Därav att jag är intresserad och passande för sådana tjänster.

Så, har ni någon kompis som driver en restaurang eller vet någon som söker kompetent personal? Tipsa om mig! Kan tänka mig att åka ner till Varberg för arbetsintervju lite närsom om det känns seriöst.

Bjuder på en kopp kaffe och en kanelbulle till den som tipsar om något som leder till jobb ;)! Å kanske en eller två öl…

Ps. Boende är inga problem, bussen är med…

Finns att nå på; 0732-439098 eller nosskir@gmail.com samt på steffo 🙂

// Tim

fastforward svarade 15 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • fastforward

Medlem
    13 maj, 2009 vid 08:59

Vilken grej, jobba på kvällarna, surfa på dagarna och bo i bussen däremellan. Mer surfkänsla/soul/whatever är svårt att lyckas med i den svenska vardagen. Aloha på den.

Lycka till med jobbsökandet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Varberg, sommarjobb!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.