Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Varberg till helgen, behöver kite!

• Varberg till helgen, behöver kite!

Publicerad av jagkallaspiotrellerpete på 9 juni, 2009 vid 22:12

Hej.

Vill inte belasta konfen för mkt så jag öppnar mig här istället (fan vad det låter fel).

För att möta de magiska vindarna till helgen och även resten av sommaren behöver jag en liten rackare.

Helst 7-8m men kan ju sträcka mig lägre om ngn lyckas övertyga mig.
    Är slingshotare så finns där någon som har en 7 i slingslut så är det bara pma.

Vill ha komplett om det inte är en slingshot, då går det mkt mkt bra me kite only.

7-8 kvm
    Pris: Överdriv inte, va! 🙂

Kan hämta den från Vellinge hood ända upp till Varberg. (götet också)
    Snälla, PMa mig eller skriv helt öppet om det är fler som ska nafsa.

Tack på förhand.

• 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Varberg till helgen, behöver kite!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.