Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varberg Tisdag/Onsdag/torsdag
-
JOHN_j_RAMBOO
Guest16 maj, 2004 at 09:27höhöh…nä det var mina splirrans CalvinKlein boxer fillingar av högsta kvallitet.
-
Notera att rambo inte förnekade att han hade string… Han ser ju lite tysk ut… haha…
-
Sist jag var på öland gick Trollis av 2 dgr i rad. Fint som fläsk.
I Haga var jag för 8-9 år sen. Var ju kul på den “nivån” man var på på den tiden. Platt och lunggrunt…Rosa kallingar…Du ska vara glad om du inte vaknar i smärtor fjättrad vid ett träd med en femtilapp mellan skinkorna.
-
JOHN_j_RAMBOO
Guest16 maj, 2004 at 09:39Noter “näet” i min mening
(höhöh…nä det var mina splirrans CalvinKlein boxer fillingar av högsta kvallitet)sedan att jag har ett par goa string e en annan sak..
skulle du till öland eller?, tror bestämt jag behöver dela ut en vänsterkrok för att du kallar mej tysk
-
JOHN_j_RAMBOO
Guest16 maj, 2004 at 09:41jag e glad..haha!
-
haha.. ja jag inser hur låg den va… Du får dra din mast över smalbenen när du ser mig.. i varbeg.. tror jag.. öland skulle vara kul men..varberg rockar på väst..
-
Ja ETT par string äger vi alla…
Lars! Är det något du vill berätta???
-
Det har nu varit en hel del stiltje på Öland på sistone! Mycket osäker kort. Dock vägs det nästan upp av brutala fester hos styret
Log in to reply.