Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergare
-
Varbergare
Posted by walle on 19 mars, 2005 at 13:53Jo… jag kan om jag vill få jobba lite på kärnkraftverket (Ringhals), efter påsk och 3-5veckor.
är det någon av er Kiters som jobbar där?
Hur långt e det till hyffsade spots?Är det nått att ha eller ska jag jobba hemma?
stebe replied 19 years, 9 months ago 6 Members · 12 Replies -
12 Replies
-
Hej!
Cirka 20 min mellan Ringhals och Apelviken, och lite mindre mellan Ringhals och Åsa (Rågelund)
-
Mmm… Ringhals är backdrop till bilder från Åsa/Rågerlund.
Kylvattnet är säkert gött å varmt å kita i väntan på lite naturlig värme…nic
-
Hur många e ni som åker nu?
eller väntar dom flesta på varmare väder… -
Det är snö, foil å skytteltraffik till hardangervidda som gäller ett litet tag till men sedan är det dags att pumpa igen…
nic
-
Svar till:
Bara det e öppet vatten så kommer jag köra!
[/ QUOTE ]
Jo, vi ä int så bortskämd vi int -
tjenna!
Jag jobbar där nere (ringhals) för tillfället (och förmodligen ett tag till framöver). När värmen är tillbax kommer jag nog bränna ner till apelviken/björkäng efter jobbet…eller upp till åsa!
hör av dig om du kommer ner!
mvh
alex -
Svar till:
tjenna!
Jag jobbar där nere (ringhals) för tillfället (och förmodligen ett tag till framöver). När värmen är tillbax kommer jag nog bränna ner till apelviken/björkäng efter jobbet…eller upp till åsa!
hör av dig om du kommer ner!
mvh
alex[/ QUOTE ]
Jag hör av mig! -
Svar till:
Jo… jag kan om jag vill få jobba lite på kärnkraftverket (Ringhals), efter påsk och 3-5veckor.
Hur långt e det till hyffsade spots?Är det nått att ha eller ska jag jobba hemma?
[/ QUOTE ]
Far du lagenhet dar nere da? Som du kan ha som kitekollektiv før vindtørstande østgøtar
-
Svar till:
Svar till:
Jo… jag kan om jag vill få jobba lite på kärnkraftverket (Ringhals), efter påsk och 3-5veckor.
[/ QUOTE ]
Far du lagenhet dar nere da? Som du kan ha som kitekollektiv før vindtørstande østgøtar
[/ QUOTE ]
du kan nog komma ner, jag återkommer när jag är på platts om det…Jag var ute vid playa del Hallmare i dag och det e fullt åkbart där nu, ingen is!
Så vad sägs om att slita med Östgötarna och komma ner till småland om det blåser till helgen? -
Sitter på en vindstilla plætt av telemarken… sgtrålande solsken och gøtt før snowboard men det ær ju kita man vill.. det vilar en førbannelse øver mig
Log in to reply.