Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergare
-
Varbergare
Publicerad av walle på 19 mars, 2005 vid 13:53Jo… jag kan om jag vill få jobba lite på kärnkraftverket (Ringhals), efter påsk och 3-5veckor.
är det någon av er Kiters som jobbar där?
Hur långt e det till hyffsade spots?Är det nått att ha eller ska jag jobba hemma?
stebe svarade 19 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Hej!
Cirka 20 min mellan Ringhals och Apelviken, och lite mindre mellan Ringhals och Åsa (Rågelund)
-
Mmm… Ringhals är backdrop till bilder från Åsa/Rågerlund.
Kylvattnet är säkert gött å varmt å kita i väntan på lite naturlig värme…nic
-
Hur många e ni som åker nu?
eller väntar dom flesta på varmare väder… -
Det är snö, foil å skytteltraffik till hardangervidda som gäller ett litet tag till men sedan är det dags att pumpa igen…
nic
-
Svar till:
Bara det e öppet vatten så kommer jag köra!
[/ QUOTE ]
Jo, vi ä int så bortskämd vi int -
tjenna!
Jag jobbar där nere (ringhals) för tillfället (och förmodligen ett tag till framöver). När värmen är tillbax kommer jag nog bränna ner till apelviken/björkäng efter jobbet…eller upp till åsa!
hör av dig om du kommer ner!
mvh
alex -
Svar till:
tjenna!
Jag jobbar där nere (ringhals) för tillfället (och förmodligen ett tag till framöver). När värmen är tillbax kommer jag nog bränna ner till apelviken/björkäng efter jobbet…eller upp till åsa!
hör av dig om du kommer ner!
mvh
alex[/ QUOTE ]
Jag hör av mig! -
Svar till:
Jo… jag kan om jag vill få jobba lite på kärnkraftverket (Ringhals), efter påsk och 3-5veckor.
Hur långt e det till hyffsade spots?Är det nått att ha eller ska jag jobba hemma?
[/ QUOTE ]
Far du lagenhet dar nere da? Som du kan ha som kitekollektiv før vindtørstande østgøtar
-
Svar till:
Svar till:
Jo… jag kan om jag vill få jobba lite på kärnkraftverket (Ringhals), efter påsk och 3-5veckor.
[/ QUOTE ]
Far du lagenhet dar nere da? Som du kan ha som kitekollektiv før vindtørstande østgøtar
[/ QUOTE ]
du kan nog komma ner, jag återkommer när jag är på platts om det…Jag var ute vid playa del Hallmare i dag och det e fullt åkbart där nu, ingen is!
Så vad sägs om att slita med Östgötarna och komma ner till småland om det blåser till helgen? -
Sitter på en vindstilla plætt av telemarken… sgtrålande solsken och gøtt før snowboard men det ær ju kita man vill.. det vilar en førbannelse øver mig
Logga in för att svara.