Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport varberg/gotland/haga???

• varberg/gotland/haga???

Publicerad av tabi på 20 juli, 2003 vid 08:49

på måndag blir kopplingen fixad i bilen så då bär det av! men var?? många surfdagar e viktigast, vågor kvittar, dom är ändå mest ivägen! cool.gif
    går det att slagga i bilen på stranden på haga??

tobbe

hstrom svarade 21 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • imported_macts

Medlem
    20 juli, 2003 vid 09:03

Hej,

Personligen skulle jag ha valt Haga. Borde vara vindsäkrast (dock så tror jag inte det har varit så bra den senaste tiden). det är inte tillåtet att vildcampa på parkeringen på Haga. Finns flera bra ställen för vildcamping i närheten tex. Fågeltornet (nära) eller Kleva (längre bort men mysigt). Fråga nån på stranden vart bussarna tänker ta vägen på kvällen och häng på.

• tabi

Medlem
    20 juli, 2003 vid 15:04

ja, det börjar luta åt haga till att börja med iaf….
    sen när jag lessnar blir det nog varberg! blir nog bra skulle jag tro, men i apelviken får man stå på beachen va? och slagga där och så..? varför får man inte det på haga då?
    är det inget bra på haga nu eller?

• imported_macts

Medlem
    20 juli, 2003 vid 16:34

Tror att det är OK att slagga på parkeringen i Varberg.
    I anslutning till Surfstället på Haga Park finns en camping. Dom blir inte särskilt lyckliga om man campar på parkeringen ca 100 m från deras camping. Har varit mycket liv om detta genom åren.

Tror att Haga är det vindsäkraste alternativet, kolla på ÖWC´s sida så tror jag man kan se hur mycket det har blåst varje dag.

Ha det så trevligt!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juli, 2003 vid 09:24

Åk till Varberg!!! Där e bra surfing och många helchysta surfare! Slagga i bilen nere i apelviken e nog inga problem om man gör d lite deskret.
    Dessutom e d en jävla party stad!

/anna

• hstrom

Medlem
    21 juli, 2003 vid 14:25

Har aldrig haft problem med att sova i bilen i apelviken.. brukar stå rätt många vid parkeringen som ligger nästan vid majas café.. allt från vanliga bilar, bussar, husvagnar…
    Hamnar nog själv där till helgen eller nästa vecka..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport varberg/gotland/haga???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.