Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergs Kiteweekend 21/5-24/5
-
Varbergs Kiteweekend 21/5-24/5
Publicerad av vsk på 10 maj, 2009 vid 14:54Som ni säkert sett kommer Varbergs Surfklubb tillsammans med Surfers Paradise att anordna Varbergs Kiteweekend 21/5-24/5 (för detaljer, kolla hemsidan).
Vi behöver 12 st funktionärer för att sätta upp tält, skyltar, administrera tävlingen mm. Är du sugen på att ställa upp, skicka ett mejl till funktionar@varbergssurfklubb.se. Arbetet uppskattas och kommer att belönas :cool2:.
Hälsningar,
VSK
cortex svarade 15 år, 5 månader sedan 40 Medlemmar · 123 Svar -
123 Svar
-
Kommer bli hur coolt som helst! 4 olika tävlingar på samma helg som alla kan vara med på. Nu är det läge att anmäla sig via länk på http://www.varbergssurfklubb.se! Det kostar 100 spännare som betalas på plats, anmälan är inte bindande men en god hjälp för oss som roddar. Anmäl er nu! I denna tävlingen finns det grenar som passar alla och man väljer själv hur många grenar man vill köra! Det kommer självklart bli minst 2 fina surffester under helgen! Timbuktu och nån dj Amato kommer underhålla oss!
-
I would love to help anyway I can guys, gives me the perfect excuse to come up and hang out too : )
-
VSK;545722 wrote:Som ni säkert sett kommer Varbergs Surfklubb tillsammans med Surfers Paradise att anordna Varbergs Kiteweekend 21/5-24/5 (för detaljer, kolla hemsidan).
Vi behöver 12 st funktionärer för att sätta upp tält, skyltar, administrera tävlingen mm. Är du sugen på att ställa upp, skicka ett mejl till funktionar@varbergssurfklubb.se. Arbetet uppskattas och kommer att belönas :cool2:.
Hälsningar,
VSK
Bara för att man ställer upp som funktionär betyder ju inte det att man inte kan tävla. Självklart kan man vara med i alla grenar ändå helt utan stress. No stress mann!!
-
sourra;545785 wrote:Var och när kommer Timbuk och Amato spela?
Är du allvarlig eller drar du bara i min kedja?
-
dom kommer spela på fredagen på oscars.
vi behöver dommare till freestyle tävlingen någon som känner sig manad till det och har bra koll på sådant -
Jag är tillfrågad som domare men kanske ska köra… Bestämmer mig i god tid dock. Kan ju iofs finnas fördelar med att göra bägge delarna 🙂
-
Pepä;545799 wrote:Jag är tillfrågad som domare men kanske ska köra… Bestämmer mig i god tid dock. Kan ju iofs finnas fördelar med att göra bägge delarna 🙂
hörde detta vi hade möte med putte idag. det kanske kan bli svårt att både va dommare och köra samtidigt men ring putte och snacka om det
-
sourra;545785 wrote:Var och när kommer Timbuk och Amato spela?
Vi kommer rigga kites och spela kitefilm på oskars hela kvällen o natten:wink:, blir tidernas surffest! De klart att folk som timbuk o amato vill vara med på vsk`s kitefest!
-
debkåusf;545815 wrote:Vi kommer rigga kites och spela kitefilm på oskars hela kvällen o natten:wink:, blir tidernas surffest! De klart att folk som timbuk o amato vill vara med på vsk`s kitefest!
Låter som det kommer bli fett!
-
Hade tänkte ta med 4 årig pojken och kolla scenen och tälta. Tips på lungt camping så vi blir inte nerpissad av skojiga kitesurfare?
-
TomW;545846 wrote:Hade tänkte ta med 4 årig pojken och kolla scenen och tälta. Tips på lungt camping så vi blir inte nerpissad av skojiga kitesurfare?
http://www.apelviken.se Campingen i Apelviken.
http://www.turist.varberg.se/stugbyn/ Stugor i direkt anslutning till tävlings området.
Logga in för att svara.