Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergs Kiteweekend 21/5-24/5
-
Blackadder;546484 wrote:Vi måste ha fler funktionärer! Anmäl er till funktionar@varbergssurfklubb.se idag. En anmäld än så länge…
OM de blir vind så kommer jag upp och då självklart hjälper jag till!
-
kiterace ska föranmälas och betalas först när man ska köra. men resten av tävlingarna anmäler man sig på plats för
-
JohanW;546511 wrote:kan man anmäla sig på plats till tävlingar?
inget är bindande grabben, men bättre å göra de nu å sen om något hoppar upp så sjukanmäler du dig… precis som i skolan
-
Blackadder;546966 wrote:Två anmälda funktionärer. Kom igen nu! Mejla till funktionar@varbergssurfklubb.se
OM de blir vind så kommer jag upp och då självklart hjälper jag till!
-
Blackadder;546966 wrote:Två anmälda funktionärer. Kom igen nu! Mejla till funktionar@varbergssurfklubb.se
hör me crewet på surfgymnasiet, d är pigga lirare, kan behöva en slussning in i vår fantastiska värld. jag menar det är ju en en bra instegs port att se vad som händer för dom,,
=hör me grabbarna vid tempo/norra delen där de håller till…
ses i luften
-
Vi kommer försöka få till ett domartorn en liten bit ut i vattnet för att minska riskerna med för grunt vatten. Här kan även vi även stå och fota i mån av plats. Den stora surffesten på oskars börjar med hamburgare o bärs kl 21 i vip-loungen, surfers har biljetter som hackar lös på 100 bagare och inkluderar entre. Smhi har gett oss hopp med prognosen 6-9 m/s. Nu e det bara att hålla alla slitna kitehänder på biblar o koraner och hoppas på en grym helg!
-
ge mig 5 m7s så kör vi på foils 😉 Eller 3,5 m/s räcker kanske 😉
Hur fan kommer det sig att jag kör foils?? MMMm alla timmar på vattnet räknas eller?
-
Haze;547421 wrote:ge mig 5 m7s så kör vi på foils 😉 Eller 3,5 m/s räcker kanske 😉
Hur fan kommer det sig att jag kör foils?? MMMm alla timmar på vattnet räknas eller?
Bara bögar å annat löst springande folk som inte har bättre IQ som kör foil!
-
Hmm kanske därför då.. Hur kommer det sig då att du inte kör foils? 😉
-
Haze;547441 wrote:Hmm kanske därför då.. Hur kommer det sig då att du inte kör foils? 😉
för att jag kajtar i stället
-
jonaish;547452 wrote:för att jag kajtar i stället
Ojda!
En klassisk debatt 😉
En av det skönaste kitarna jag kört är Peter Lynn Venom 13 m2.
Grymt skön!
Fast nu ser jag fram emot att få min Flexifoil Ion 4 10,5. Har hört att det är just Ion 4 som är den bästa kiten på att ta höjd 😉 ja efter det där EH, dé är ju bäst på allt, eller hur Hugo 😉 -
http://www.dmi.dk/dmi/verden/verdensvejr.htm?country=Sverige&city=110046023
ser ut som att det kan kanske bli lite vind ändå
håll tummarna på att dom ökar på prognosen
Logga in för att svara.