Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergs Kiteweekend 21/5-24/5
-
jonaish;547427 wrote:Bara bögar å annat löst springande folk som inte har bättre IQ som kör foil!
Det var nog en av dom mest korkade och ogenomtänkta sakerna du sagt.
-
jonaish;547427 wrote:Bara bögar å annat löst springande folk som inte har bättre IQ som kör foil!
Som sag man funderar varför han inte följer sina egna ord 😉
-
dude you so could have written “fojler” instead and got an aloha lol
-
pjoter;547561 wrote:Det var nog en av dom mest korkade och ogenomtänkta sakerna du sagt.
vadårå, blev du tagen på sängen lr?
Varför ska ni alltid hetsa upp er för minsta lilla, jag skapar bara lite anarki?!
-
skotten;547588 wrote:dude you so could have written “fojler” instead and got an aloha lol
Vem bryr sig om alohas? Det betyder väl bara att man tuggar mycket nätsurf o en en jävel på att slicka röv!:wink:
-
kvabbso;547530 wrote:Och sen när började smhi gå att lita på?
man litar alltid på den som säger mest
-
gonzo;547645 wrote:man litar alltid på den som säger mest
Då e de gurun som gäller 10m/s
-
debkåusf;547639 wrote:Vem bryr sig om alohas? Det betyder väl bara att man tuggar mycket nätsurf o en en jävel på att slicka röv!:wink:
Awww. noone gives the cabrinha boy alohas…. have a sympathy one from the naish crew : )
-
Skotten is my primary source of Alohas… Pretty cool you get to suply me with something “surf”-related realy! 🙂
But what are those green bucket thingies for? -
Kommer finnas ett par kites från Spleene för övrigt att testa på kiteweekenden. En 12:a och en 9:a. Bara rycka tag i mig och fråga. Även en Caution Mayhem 11:a.
-
gonzo;547645 wrote:man litar alltid på den som säger mest
Jag vill se stoffe streaka, lägg ut skiten nu 😀
-
debkåusf;547639 wrote:Vem bryr sig om alohas? Det betyder väl bara att man tuggar mycket nätsurf o en en jävel på att slicka röv!:wink:
ord!!!
-
finns ju redan några diskreta kort här han dödar mig om jag lägger ut resten
Logga in för att svara.