Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergs Kiteweekend 21/5-24/5
-
nä men om vi ska tillbaka till det viktiga
dom börjar visa vind nu på vissa sidor så hjälp oss nu med att gå in och anmäl er till racet så att vi kan börja klura på startlistor. det kostar ju inget att anmäla sig. -
gonzo;547675 wrote:finns ju redan några diskreta kort här han dödar mig om jag lägger ut resten
skit i det, han e ju inte så farlig ändå… posta posta.. do it.
-
pjoter;547720 wrote:vilka skåningar åker upp? och när?
Jag, Larssa och Anders åker upp på fredag och stannar till lördagkväll!
-
funderar på det samma. ser mest lovande ut då, å så missar man inte festen på fre kväll. 🙂
Hur görs det med boende?
-
Vi har hyrt en stuga i Apelviken. Har lovat Ann-Sofie en plats om hon svarar idag, annars är där kanske en säng över!
-
Jag vet inte om ni fått tag på Anso ännu. Jag ringde henne och sa att ni sökte henne iaf:).
-
hur ser helgen ut? Blire någe race elle? Vinden ser väl sådär ut??
-
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=8592
Kollar man på den så ser det lovande ut inför fredag och lördag i alla fall! Detta är ju Anholt och de brukar ha 2 till 3 m/s mindre på DMI har jag märkt efter mina 3 veckor där men den brukar stämma sjukt bra i alla fall!
-
Henric;547761 wrote:Jag vet inte om ni fått tag på Anso ännu. Jag ringde henne och sa att ni sökte henne iaf:).
Har snackat med Anso nu och hon hänger med till Varberg!
-
faacking ass… it says its going to be 14m/s down here friday and sat…. everyone is bailing on me to come to varberg…. what to do?
-
skotten;547780 wrote:faacking ass… it says its going to be 14m/s down here friday and sat…. everyone is bailing on me to come to varberg…. what to do?
Varberg it is!
-
Skotten you will come! not on me but in varberg 🙂 Long time! Come up and join the party! We are going tomorrow. Ta med dig öl!! Och habo kidsen!
Pewe
Logga in för att svara.