Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergs Kiteweekend 21/5-24/5
-
Finally here, there is no wind, so nothing is happening on the water… heaps of party music from the beach though.. tonight will be interesting!!!
-
Det blir grill ikväll vid surfparkeringen ikväll! Inregestrering kl 10:00. Kiteracet börjar 11:15. Prognosen ser underbar ut. typ 9-13. Ses imon eller ikväll! do it!
-
Japp jag måste också jobba men försöker komma ifrån lite tidigt och kommer ner på eftermiddan. Spara lite vind till mig!
-
ser gutt ut
We will come!
Kör i morgon fm om du vill slå följe David -
jag kommer upp så fort armarna inte pallar att hålla handtaget i kabelparken längre (vilket de egentligen gjorde i måndags…)
nån som sitter på m6 skruv? danskjävlarna är lite dåliga på att tillhandahålla sånt så jag har inte fått på mina bindningar på steezen än… =/ -
gytt larssa,jag e nog på plats när ni kommer upp,,så du får testa RPM
-
det kan nog bli en gulddag
Udsigt for Kattegat
Farvandsudsigter, der gælder til sent fredag aften, udsendt kl. 16.35.Først sydøst og øst, 3 til 8 m/s, og mest god sigt. I løbet af aftenen sydøst, 5 til 10 m/s, og regn- eller tordenbyger med moderat sigt og risiko for kraftige vindstød. I løbet af natten sydvest og vest, 8 til 13 m/s, fredag efterhånden op til kuling omkring vest, 10 til 15 m/s. Efterhånden byger, ellers god sigt.
-
Jägarns!!
Kommer inte åka upp, måste bilmecka istället. precis vad jag sett framemot….Men ha ett grymt race imorrn å hoppas helgen bjuder på massa go surf å fest!
-
djevulen;547965 wrote:gytt larssa,jag e nog på plats när ni kommer upp,,så du får testa RPM
Ser jag fram emot 😀
-
Larssa;547962 wrote:ser gutt ut
We will come!
Kör i morgon fm om du vill slå följe DavidHar lite att fixa med imorgon fm och sen drar jag mig uppåt.. Kanske inte hinner inom Varberg imorgon då jag ska vara i göteborg vid 5 men lördag borde jag ha gott om tid. Ses där!
-
Jag vet vem som vinner hang time: johanw! han kommer aldrig ner. Om axeln tillåter förstås.
Logga in för att svara.