Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergs Kiteweekend 21/5-24/5
-
Inregestrering till freestyle och hangtime tävlingarna är imorgon kl 10:00. Festen blir ikväll på oskars kl. 21!
-
debkåusf;548067 wrote:Inregestrering till freestyle och hangtime tävlingarna är imorgon kl 10:00. Festen blir ikväll på oskars kl. 21!
Snacka om grisfest!
-
debkåusf;548067 wrote:Inregestrering till freestyle och hangtime tävlingarna är imorgon kl 10:00. Festen blir ikväll på oskars kl. 21!
10:00 wtf. jag är fortfarande full.. hur i helvete ska jag ta mej ner till viken??
-
johnk;548017 wrote:Jag vet vem som vinner hang time: johanw! han kommer aldrig ner. Om axeln tillåter förstås.
jo johan är bandagerad, han va på varbergs sjukhus igår.
-
tack för en grym kväll och en grymmare dag idag, bra arrangerat och sjukt nice väder, synd att det var muppig vind
kiteabstinensen slår visst till så fort man kommer hem så när är slidern i vattnet ifall man trillar ner till varberg imorgon igen?
tack till falle som styrde upp skruvar imorse! steezebrädan är inte dum alls!
-
yeah it was awesome up with you guys… kickass parties and some surf, it just doesnt get any better.
-
feta creds till alla som styrtupp eventet! lätt det bästa vi haft i sverige.
Och ett hårt straffkn**l till jönsarna som använde slidern som brasved natten till i dag!!!!fett dålig stil -
mjersen;548290 wrote:feta creds till alla som styrtupp eventet! lätt det bästa vi haft i sverige.
Och ett hårt straffkn**l till jönsarna som använde slidern som brasved natten till i dag!!!!fett dålig stilJa, vi får lov att tacka alla som kom till Kiteweekend, utan er hade det inte blivit så bra! Kul att se så många skillade åkare på en gång. Synd med slidern bara.
-
Grym helg yes, gott samling av folk och härligt med glada miner på vattnet!
En super duper fest på oscars me bla ny partydans! mer av den varan! -
_Sofia_;548296 wrote:Grym helg yes, gott samling av folk och härligt med glada miner på vattnet!
En super duper fest på oscars me bla ny partydans! mer av den varan!pics på de tack! 😀
-
Tack till alla underbara positiva kiteare! Alla ni som tvivlade, your loss:). Nästa gång syns vi väl i LA.
-
_Sofia_;548296 wrote:Grym helg yes, gott samling av folk och härligt med glada miner på vattnet!
En super duper fest på oscars me bla ny partydans! mer av den varan!Haha ja ni var fan riktigt grymma på dansa! tror nästan att ni övat in dansen innan oscars.. 🙂
-
Haha, dom andra måste ju ha undrat var det var för jäkla bösfolk som ställer sig och gör en koriograferad dans ala amerikansk highschoolfilm! Fan att jag missade det där!
Logga in för att svara.