Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergs Surfklubb
-
Best trick kanske och ett sessionupplägg så blir det inte för seriöst?
-
om vi ska ha en tävling så kan man kanske få ihop en med alla surfarna,ha en typ som de har i frankrike tror jag det va,de kör någon typ av “king of the wave”,jag tror den e med i någon av stance filmerna,,ska kolla igenom de jag har,
-
Ett freestyle battle kanske.. två eller fler i varje lag, lagen skulle kunna lottas!?
-
Sköna idéer, fortsätt rulla på. Vi är rätt fria att uppfinna vilka discipliner vi vill så stirra er inte blinda på pkra etc.
-
om vindprognoserna ska hålla i sig får vi nog köra en skimboardtävling (utan kites)
annars är ju snabbast på att rigga och längst tid på vattnet två fina discipliner jag brukar försöka vinna varje session… -
@WakeNils 467250 wrote:
om vindprognoserna ska hålla i sig får vi nog köra en skimboardtävling (utan kites)
annars är ju snabbast på att rigga och längst tid på vattnet två fina discipliner jag brukar försöka vinna varje session…i så fall får vi ha klassindelning för olika antal inflation points 🙂 one-pump är fusk!
-
Gillar Stebes idé om Battle och lag, men glöm inte festen efteråt bara;-)!
Fråga:
När finns T-shirts med loggan till försäljning? Kan ju bli en bra fest-kassa om inte annat:-)!
Jag vill i alla fall ha en….Snygg logga (Falle?)! -
Börjar likna nåt! Stabilt jobbat där Yann (antar jag)
Hur många medlemmar är vi??
-
Blackadder;467110 wrote:Inte i föreningens regi iaf…
det förstod jag nästan, nu har även jag avlagt avgiften
-
sist kassören(jag) bokförde var vi 22 st. men vi bör snabbt bli fler när alla får tummen ur o pröjsa! He he, krääm
-
above_the_law;468045 wrote:När finns T-shirts med loggan till försäljning? Kan ju bli en bra fest-kassa om inte annat:-)!
Jag vill i alla fall ha en….Snygg logga (Falle?)!hade det inte varit coolt med rashgurds??
Logga in för att svara.