Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varbergs Surfklubb

• sourra

Medlem
    23 maj, 2008 vid 18:43

Bra tänkt Farfar, hit med fler bra idéer.

• klubben

Medlem
    23 maj, 2008 vid 20:01

Pumpa kite e väll en självklar gren 😀 och då ingen med one-pump system

• blackadder

Medlem
    24 maj, 2008 vid 05:51

man får bara ställa upp med 17 kvadrats co2…

• neven

Medlem
    24 maj, 2008 vid 10:20

Jag kan nog få fatt på en gammal Naish 19,5:a. Den hade LE som en större trädstam… efter att ha pumpat upp den var man helt slut och orka inte surfa nåt… “Luke Skywalker” greppet på bommen gav respons på kiten ca 10s senare. Fina grejjor det. 🙂

• blackadder

Medlem
    24 maj, 2008 vid 17:46

Hahaha, fan det är samma med min co2:a. Man får liksom planera körningen å börja vända kiten när man e mitt i viken.

• yann

Medlem
    24 maj, 2008 vid 19:26

Vem är det som har loggan i orginalformat? Utan den blir det varken klibbor, rash eller t-shirts ju. Falle hade den inte. Tänkte kanske spika ihop ett skin till webbplatsen.

• blackadder

Medlem
    24 maj, 2008 vid 19:27

@Yann 469071 wrote:

Vem är det som har loggan i orginalformat? Utan den blir det varken klibbor, rash eller t-shirts ju. Falle hade den inte.

Den e på väg!

• klubben

Medlem
    24 maj, 2008 vid 19:47
    Neven;468982 wrote:
    Jag kan nog få fatt på en gammal Naish 19,5:a. Den hade LE som en större trädstam… efter att ha pumpat upp den var man helt slut och orka inte surfa nåt… “Luke Skywalker” greppet på bommen gav respons på kiten ca 10s senare. Fina grejjor det. 🙂

Haha, Neven din going! har haft en sån också i min ungdom, men den va ju kanon att ha på vintern för man va rehjält varm när man skulle iväg och köra

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varbergs Surfklubb

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.