Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varbergs Surfklubb
-
Pumpa kite e väll en självklar gren 😀 och då ingen med one-pump system
-
Jag kan nog få fatt på en gammal Naish 19,5:a. Den hade LE som en större trädstam… efter att ha pumpat upp den var man helt slut och orka inte surfa nåt… “Luke Skywalker” greppet på bommen gav respons på kiten ca 10s senare. Fina grejjor det. 🙂
-
Hahaha, fan det är samma med min co2:a. Man får liksom planera körningen å börja vända kiten när man e mitt i viken.
-
Vem är det som har loggan i orginalformat? Utan den blir det varken klibbor, rash eller t-shirts ju. Falle hade den inte. Tänkte kanske spika ihop ett skin till webbplatsen.
-
@Yann 469071 wrote:
Vem är det som har loggan i orginalformat? Utan den blir det varken klibbor, rash eller t-shirts ju. Falle hade den inte.
Den e på väg!
-
Neven;468982 wrote:Jag kan nog få fatt på en gammal Naish 19,5:a. Den hade LE som en större trädstam… efter att ha pumpat upp den var man helt slut och orka inte surfa nåt… “Luke Skywalker” greppet på bommen gav respons på kiten ca 10s senare. Fina grejjor det. 🙂
Haha, Neven din going! har haft en sån också i min ungdom, men den va ju kanon att ha på vintern för man va rehjält varm när man skulle iväg och köra
Logga in för att svara.