Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varbergs Surfklubb – Medlemsskap

• Varbergs Surfklubb – Medlemsskap

Publicerad av blackadder på 13 maj, 2008 vid 19:24

Nu är det dags att bli medlem i Varbergs nystartade surfklubb, Varbergs Surfklubb. Man blir medlem genom att sätta in årsavgiften (100kr) på bankgironummer 288-8279. Skriv i fältet för meddelande Namn, Födelsedata och E-postadress.

Varbergs Surfklubb startades som reaktion på Varbergs kommuns planer på att införa restriktioner mot kitesurfing på Varbergs stränder. Detta är tills vidare hävt och Varbergs Surfklubb har inlett ett samarbete med kommunen för att b.l.a. ta fram skyltar med ”ordningsregler” för kitesurfing. Vill du veta mer, pm:a mig.

Info:
    Varbergs Surfklubb
    Org. nr. 802441-0592
    Bg. nr. 288-8279
    c/o
    Ulrik Svensson
    Skånegatan 158
    43230 Varberg

”Politiker skall hållas kort”

nlc svarade 16 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • andersbq

Medlem
    13 maj, 2008 vid 19:38

Och här kan jag inte låta bli att skriva att Varberg Vindsurfingklubb (VVK) också fortfarande finns! VVK startades 1995 och har ca 150 medlemmar. http://apelviken.nu

• klang

Medlem
    13 maj, 2008 vid 22:10

@Blackadder 465237 wrote:

Nu är det dags att bli medlem i Varbergs nystartade surfklubb, Varbergs Surfklubb.

Kul med mer klubbar,

Självklart blev jag som regelryttare genast nyfiken på era stadgar och vad de insatta pengarna kommer att användas till. Är ni redan medlemmar i RF och SVF?

Har ni en hemsida som man kan gå in på och läsa mer om er klubb?

/R

• blackadder

Medlem
    14 maj, 2008 vid 04:05

@Klang 465289 wrote:

Kul med mer klubbar,

Självklart blev jag som regelryttare genast nyfiken på era stadgar och vad de insatta pengarna kommer att användas till. Är ni redan medlemmar i RF och SVF?

Har ni en hemsida som man kan gå in på och läsa mer om er klubb?

/R

Nej ingen hemsida ännu. Den kommer inom kort. Vi är inte heller medlemmar i RF eller SVF. Pm:a mig din epost-adress så kan jag skicka stadgarna till dig.

• spray

Medlem
    14 maj, 2008 vid 09:35

Varför startar ni en till surfklubb i varberg, om det redan finns en annan?

• blackadder

Medlem
    14 maj, 2008 vid 09:48

Eftersom den som finns inte företräder kitesurfare.

• spray

Medlem
    14 maj, 2008 vid 09:54

@Blackadder 465351 wrote:

Eftersom den som finns inte företräder kitesurfare.

Är inte den nya klubbens namn mer passande som ”varbergs kitesurfingklubb” ? eller är den nya klubben öppen också för vindsurfare? Isåfall kanske ”varbergs kite och vindsurfingklubb” är mer passande namn..?

• oscar

Medlem
    14 maj, 2008 vid 10:42

Varför inte starta en sektion i befintlig klubb? Stärker ju er ställning med ett stööre antal medlemmar och bättre ekonomi.

• blackadder

Medlem
    14 maj, 2008 vid 12:02

@Spray 465352 wrote:

Är inte den nya klubbens namn mer passande som ”varbergs kitesurfingklubb” ? eller är den nya klubben öppen också för vindsurfare? Isåfall kanske ”varbergs kite och vindsurfingklubb” är mer passande namn..?

Varbergs Surfklubb är för alla surfare, våg, kite eller vind.

• nlc

Medlem
    14 maj, 2008 vid 19:10

@Blackadder 465392 wrote:

Varbergs Surfklubb är för alla surfare, våg, kite eller vind.

Även torr-/konfsurfare? 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varbergs Surfklubb – Medlemsskap

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.