Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varbergstrakten NU! (torsdag efter lunch)

• Varbergstrakten NU! (torsdag efter lunch)

Publicerad av zilversurfarn på 19 juni, 2008 vid 09:30

Nån som är på väg ut eller redan på plats?
    Funderar på Läjet eller Olofsbo.

Drar efter lunch nån gång. Slå en pling om ni vill… 070-598 16 93

wakenils svarade 16 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • thorn

Medlem
    19 juni, 2008 vid 10:03

Får nog bli Lejet för mig.

• wakenils

Medlem
    19 juni, 2008 vid 10:23

tänkte dra söderut framåt kvällen, tror ni läjet funkar idag? framåt 8 verkar vindriktningen vara najs dock

• gonzo

Medlem
    19 juni, 2008 vid 12:36

jepp syns i läjet boys lite fin kvälls surf e inte fel

• sourra

Medlem
    19 juni, 2008 vid 13:14

Sii! Jag, Lina och Neven kommer ned och är på vattnet vid kl 18.

• thorn

Medlem
    19 juni, 2008 vid 13:49
    sourra;476206 wrote:
    Sii! Jag, Lina och Neven kommer ned och är på vattnet vid kl 18.

Gött att du äntligen kommer ner hit johan. ja med dina brädor så ska jag testa. måste skafa en vågis snarast.

• virena

Medlem
    19 juni, 2008 vid 16:50

Lejet va gött, hade det för mig själv i en och en halv timma innan det började droppa in en och annan. Vinden var dock väldigt upp och ner. Största adrenalinkicken var nog när den hela gänget kossor fått syn på min kite och började vandra dit medans jag hällde i mig en kaffe. Det var ju bara att gå ut och ställa sig mellan kiten och de 20 korna och försöka se så stor och arg ut som möjligt. Var lite småläskigt när de började gå emot mig.

Senare på dagen upptäckte jag ett bättre knep. Försöka gå fram och klappa dem då nosar de lite på dig eller så halvspringer de iväg.

Hoppas ni andra fick er en härlig åkning:smile:

• wakenils

Medlem
    19 juni, 2008 vid 21:36

Grym kväll i läjet idag!! Gött tryck i 11an och sen 7an, 11an var inte för stor, var bara lite för trångt att kunna hoppa med den, kom alltid nån framför när man dinglat en stund =/

Big upps till Neven som laddade fetingkiteloop, hoppas knät inte är kasst, hoppas se dig på vattnet snart igen!

Tog nån bild när alla dragit och ett litet klipp på Daniel?
    1. den ferrariröda…
    2. deluxekites!
    film: raley2blind

• neven

Medlem
    19 juni, 2008 vid 23:42

Knät var inte ok… Korsbandet skadat eller av. Operation om 1-2 v och sedan 6 mån rehab. Kuuuuuuuuuuuuuuk! Men det var en fet kiteloop! 🙂

På den ljusa sidan fick jag en hel arsenal med smärtstillande så jag kan ha lite fest med mig själv här…

• sourra

Medlem
    19 juni, 2008 vid 23:52

Ja det var ett sjukt deprimerande besked. Det var inte värt att vänta till kl 01 för att få 🙁

Det enda ljusa med den här kvällen var att vi hade det rätt kul på sjukan tills det att domen föll. Mycket tack vare att Neven spillde kaffe på sina landstingskallingar. Sjuksköterskorna sneglade lite snett på fläckarna. “Alltså! Det är kaffe, det är kaffe!” sa Neven. “Visst” sa dom. Någon bytte till Big boy-pants lite för tidigt…

Krya på dig Neven. Ring om det är nåt som du behöver assistans med så kilar jag över.

• virena

Medlem
    19 juni, 2008 vid 23:58

Schyrrans bild:laugh:

Krya på dig, fasen vad tråkigt. Om du kan hitta någon som opererar korsbandet med en värmebehanling så är det grymt. Det gjorde de på mig när jag delvis hade slitit av främre korsbandet. Rehaben var bara krycktvång i 6 veckor samt styrketräning och sedan var det bara att börja kötta på allt vad man kunde. Hör med lundbysjukhuset vart deras manliga finska läkare tog vägen. Minns inte namnet på honom.

Lycka till, Virena

• above_the_law

Medlem
    20 juni, 2008 vid 07:19

Nev:
    Fan, liiiiiider verkligen med dig. Får väl hoppas på att det inte blåser så mycket framöver i Svedala i alla fall då för din skull, för jag drar till Guethary och vågsurfar;-).
    Nils:
    Gott att se att du sätter R 2 blind:-)! Nu är det bara höjd och tweak som ska till;-).

• wakenils

Medlem
    20 juni, 2008 vid 07:30

Fan vad surt Neven! Arild körde väl iofs liggande på en surfbräda, det borde väl funka även för dig tills knät funkar igen.

Nicco, inte jag på klippet, kan inte säga att jag sätter raley2blind än men snart… var bara ute och hoppade högt igår men det är nice det också!

Ska ner på skrea nu, blåser 11-12 här i fbg, nice!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varbergstrakten NU! (torsdag efter lunch)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.