Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vardagskitare i Halmstad???
-
Vardagskitare i Halmstad???
Publicerad av sifix på 18 september, 2006 vid 11:32Nån som kitar på vardagar runt Halmstad som man kan haka på? Jobbar helg för tillfället men känner ingen kitare som är ledig, inte så kul att ge sig ut själv….
emanueland svarade 13 år, 9 månader sedan 18 Medlemmar · 67 Svar -
67 Svar
-
hej du kan ringa mig om de blåser, jag går på högskolan men slutar ibland tidigt., 0737 329 335
-
Tjena du kan alltid ringa mig med, pluggar också på högksolan, så det blir vardagar ibland. 0735084134
-
Yep, jag jobbar skift så är ledig lite då och då… 0708-365390
/ Anders -
Eller fråga bara här på Steffo om det är någon som ska ut. Läser också på Högskolan så man har ju lite fritid. Men blåser det så är man ju ute.
0709-475734 -
Henke stänk styr sin arbetstid efter blåsten bara att slå på en lina 070-32 46 555
-
Nice, då är det bara lite vind som saknas.. Här är mitt nummer med 0739 – 83 96 80. Ser ut som det kommer lite vind imorgon.
-
Bor med i Halmstad numera. Nån som är på väg ut idag tisdag??
Prognosen ser ju ganska lovande ut men när jag tittar ut så ser det inge vidare bra ut…. -
vi drar ett gäng till östra stranden imorrn onsdag runt 9 -10 på morgonen, stannar tills det slutar blåsa,kom dit
-
är det någon som har nummret till lina som har kitekurser i halmstad?
-
drar till östra efter jobbet vid fyra fem tiden idag och hoppas att det blåser då.. peajse
-
Blir nog tidigare än så, tar halvdag på jobbet…
0733-142822
Logga in för att svara.