Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vardagskitare i Halmstad???
-
ifall vinden kommer. sugen på att dra upp till varberg? enligt vinmätaren i apelviken så blåser det på fint där
-
slå en pling ifall det är någon som är sugen. Har bil. drar och reckar doggen nu.
0735084134 -
TJa!!! Jag bor i skövde men har ledig vecka nu så jag tänkte åka ner till kusten… 0705399532 om nån ska ut.. hör gärna av er!!! mvh emanuel
-
Emanueland wrote:TJa!!! Jag bor i skövde men har ledig vecka nu så jag tänkte åka ner till kusten… 0705399532 om nån ska ut.. hör gärna av er!!! mvh emanuel
hej emanuel, gött att du kommer ut till kusten, jag kan ej ringa dig för mit simkort är paj, men sväng förbi om du kommer till halmstad, funkar brädan bra föresten?
-
johanneslarsson wrote:Emanueland wrote:TJa!!! Jag bor i skövde men har ledig vecka nu så jag tänkte åka ner till kusten… 0705399532 om nån ska ut.. hör gärna av er!!! mvh emanuel
hej emanuel, gött att du kommer ut till kusten, jag kan ej ringa dig för mit simkort är paj, men sväng förbi om du kommer till halmstad, funkar brädan bra föresten?
Tja!!! a den funkar gör bra… jag hör av mig när jag kommer neråt.. kan man ringa till dig då???? har du nån msn??
-
Grymm dag igår boys! Kör imorgon igen kanske??
Inget bensinstopp på E6:an då Johannes 🙂
-
tjenajohannes skulle du kunna ta bort det här inläget? jag vill inte att mitt nr ska ligga ute här. mvh Emanuel
Logga in för att svara.