Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vardagskitare i Halmstad???

Medlem
    28 september, 2006 vid 11:25

ifall vinden kommer. sugen på att dra upp till varberg? enligt vinmätaren i apelviken så blåser det på fint där

Medlem
    28 september, 2006 vid 11:38

slå en pling ifall det är någon som är sugen. Har bil. drar och reckar doggen nu.
    0735084134

• emanueland

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 10:53

TJa!!! Jag bor i skövde men har ledig vecka nu så jag tänkte åka ner till kusten… 0705399532 om nån ska ut.. hör gärna av er!!! mvh emanuel

• johanneslarsson

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 10:58
    Emanueland wrote:
    TJa!!! Jag bor i skövde men har ledig vecka nu så jag tänkte åka ner till kusten… 0705399532 om nån ska ut.. hör gärna av er!!! mvh emanuel

hej emanuel, gött att du kommer ut till kusten, jag kan ej ringa dig för mit simkort är paj, men sväng förbi om du kommer till halmstad, funkar brädan bra föresten?

• emanueland

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 11:05
    johanneslarsson wrote:
    Emanueland wrote:

hej emanuel, gött att du kommer ut till kusten, jag kan ej ringa dig för mit simkort är paj, men sväng förbi om du kommer till halmstad, funkar brädan bra föresten?

Tja!!! a den funkar gör bra… jag hör av mig när jag kommer neråt.. kan man ringa till dig då???? har du nån msn??

• tuben

Medlem
    3 oktober, 2006 vid 13:29

Grymm dag igår boys! Kör imorgon igen kanske??

Inget bensinstopp på E6:an då Johannes 🙂

• emanueland

Medlem
    26 maj, 2011 vid 12:33

tjenajohannes skulle du kunna ta bort det här inläget? jag vill inte att mitt nr ska ligga ute här. mvh Emanuel

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vardagskitare i Halmstad???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.