Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varför åker inte alla wakestyle?
-
Varför åker inte alla wakestyle?
Publicerad av psychonauten på 10 april, 2006 vid 19:37Jag bara undrar..
Ok, vågridningen kanske inte funkar 100% med en sån bräda, men resten?
Har provat kitea några gånger och jag gillar inte stroppar alls…
Kan kanske bero på att jag åkt wakeboard i flera år innan.. Känns helt skevt att brädan inte e limmad under sulorna, speciellt när man försöker skära in på tåsväng. 🙂samhansson svarade 18 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
psychonauten wrote:Jag bara undrar..
Ok, vågridningen kanske inte funkar 100% med en sån bräda, men resten?
Har provat kitea några gånger och jag gillar inte stroppar alls…
Kan kanske bero på att jag åkt wakeboard i flera år innan.. Känns helt skevt att brädan inte e limmad under sulorna, speciellt när man försöker skära in på tåsväng. 🙂
du kan ju sätta på biningar på din bräda..:tongue: -
Ja just det sånna propellertrick! 😛 dom e feta dom! hihi
-
Finns bara ett par Pads som funkar, PADZ! Har oxå åkt wake innan men med dessa pads sitter man som klistrad på brädan! Jag köper mina av August kiteboarding. http://www.augustkiteboarding.com dom är grymme grymme fetto fetto!!
/pewe
-
Eller vad säger Johan o ludde? Johan jag får nya brädan ikväll så snart äger du en fet ny bräda med grymme grymme fetto fetto PADZ!
Incredible Value*2
-
Vad är så speciellt med dessa? 🙂 Har inte lyckats hitta en bild.
-
psychonauten wrote:Vad är så speciellt med dessa? 🙂 Har inte lyckats hitta en bild.
wakestyle innebär ju att du gör tricken på pop utan att skicka kiten, det har ingenting med om du kör med stroppar eller bindningar att göra.. -
Ungefär som att försöka göra så låga och snabba kickflips som möjligt då. 😐 Fast man kan sätta dom 1 meter över marken. låter fjolligt 😉
-
@psychonauten]Ungefär som att försöka göra så låga och snabba kickflips som möjligt då. 😐 Fast man kan sätta dom 1 meter över marken. låter fjolligt )[/QUOTE wrote:
inte ungefär…det är exakt så, sjukt fjolligt!
-
pewe wrote:Eller vad säger Johan o ludde? Johan jag får nya brädan ikväll så snart äger du en fet ny bräda med grymme grymme fetto fetto PADZ!
Incredible Value*2
japp riktigt grymma padz, ska bli gött med ny bräda :santa:
-
Är det bara jag som uppfattar din avart som Spindelmannen när man inte tittar på själva bilden?
-
SamHansson wrote:Är det bara jag som uppfattar din avart som Spindelmannen när man inte tittar på själva bilden?
Nej, nu gör jag det oxå..
-
eww, sjukt! om man kisar ser det exakt ut som spindelmannen, typ som nån wierd mindillusion grej man hittar på nätet.
Logga in för att svara.