Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????
-
VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????
naish svarade 21 år, 3 månader sedan 13 Medlemmar · 39 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 januari, 2004 vid 14:53Hengo e knubbig!!!
-
HAHAHA du e faktiskt rätt ball!
Hur gammal är du typ 3 eller?Det var inte meningen att jag skulle vara moooooooooooooooogen utan att du får fan läga av med ditt skitprat!De är såna som du som förstör steffo!Du och alla mr anonyma!Om du vill skriva alla dina ”tuffa” inlägg så kan du ju bli medlem på lunarstorm.www.lunarstorm.se!Där finns såna töntar som dig!hoj boj//Philip
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 januari, 2004 vid 14:56Naish har dubbelhaka..
-
Svar till:
HAHAHA du e faktiskt rätt ball!
Hur gammal är du typ 3 eller?Det var inte meningen att jag skulle vara moooooooooooooooogen utan att du får fan läga av med ditt skitprat!De är såna som du som förstör steffo!Du och alla mr anonyma!Om du vill skriva alla dina ”tuffa” inlägg så kan du ju bli medlem på lunarstorm.www.lunarstorm.se!Där finns såna töntar som dig!hoj boj//Philip
[/ QUOTE ]
men ofta man orkar ta en ”hatakite och dess trick”tråd seriöst? nä just det -
lite mooooogen alltså, surfar men ÄÄÄNDÅ bara 15år och så mooooooo000OOOOooo000gen.. ffaaan va soft asså
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 januari, 2004 vid 15:01varför kan ni inte kramas istället?
Hengo din pösmunk..du får ta o lunga ner dig lite, tänk på ditt hjärta.
-
LOL! vem är det som är mooooooooooogen igentligen?Du bryr dig värkligen vad en 15 åring skriver till dig!Ska du inte åka hem till mamma och bölla lite lr?Om jag skulle vatt du skulle jag gått ut och tagit en öl på en bar och se om det fanns någon i sin egen storlek att bråka med!//Den ”moooooogna” philip.
höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö -
Ok ok, jag tror alla förstått att du e jevligt fräck som är 15 och surfar nu.. det framfår verklign nästan i varje inlägg du skriver!
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 januari, 2004 vid 15:11en majonäs klick i hengos näsborre!
-
Tycker du att det är coolt att surfa?Det tycker inte jag, jag gör det för att det är jäkligt roligt och det hoppas jag också att du tycker att kite är världens roligaste!Så det men att jag tycker att det är coolt att surfa när man e 15 år håller jag inte med riktigt, något annat om man var 6 och surfade!
ps:nä inte en majonäs klick en köttbulle -
verkar vara väldigt viktigt för dig att framhäva att du är _15år gammal_ iallafall
-
Svar till:
verkar vara väldigt viktigt för dig att framhäva att du är _15år gammal_ iallafall
[/ QUOTE ]
Han kanske är stolt över att han just har blivit byxmyndig.
Eller att hans sena pubertet just kommit igång… -
fuuuccckk vad jag störr mig!Vadå viktigt att berätta att jag e 15 år????Det började med att jag skrev att jag var 15 år och tyckte att ni som är kanske runt 25 är mer omogna än mig (konstigt)Sen började du BOMBA mig med massa inlägg att jag tyckte att det var viktigt att skriva att jag var 15 år.
????
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 januari, 2004 vid 15:21
Logga in för att svara.