Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????
-
VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????
naish svarade 21 år, 3 månader sedan 13 Medlemmar · 39 Svar
-
Svar till:
fuuuccckk vad jag störr mig!Vadå viktigt att berätta att jag e 15 år????Det började med att jag skrev att jag var 15 år och tyckte att ni som är kanske runt 25 är mer omogna än mig (konstigt)Sen började du BOMBA mig med massa inlägg att jag tyckte att det var viktigt att skriva att jag var 15 år.
????
[/ QUOTE ]
5 av 6 inlägg av dej påpekar du att du är 15…
Varken jag eller hengo är så mycket äldre än dej.. Så sååååå häftig är du iiiinnnnnntttteeee….
Men ändå grymmt… Hur känns det för dej, byxmyndig och allt… -
Alla människor som säger att kitare är töntar som hänger i jojjos har kanske rätt??
Det verkar så på er iaf!
eller så tycker jag att vi skiter i detta och låter varandra va istället.Ni har missuppfattat mig och jag kanske har missuppfattat dig lr? peace ore not?
inte 5, 4 -
Jag har följt så gott som alla era inlägg här på Steffo och ni verkar vara goa grabbar allihopa! Surf´s up på er. Fast det börjar bli lite kallt även här nere i Skåne!
Så i morgon får man väl nöja sig med en timme – 40 min, om vinden vill!
-
Är det ridklubben som gäller imorgon lr?
Men vad har du på händerna ??torrhanskar?//Philip
-
Jag försöker lära mig nya trick BARA för att imponera på tjejerna! Rambo ditt inlägg om hårdhet och längt gick inte obemärkt.
Puss på er… tjejer! -
stå på dig naishan. ja tycker de e jätte fräkt att surfa när man e 15 år. udda lixom. fasst att de ger än tjejer att trixa kan ja nog inte hålla me om. blev nobbad för nått år sen för att ja ”bara surfa hela tiden”. *snyft*.
-
[ QUOTE ]
stå på dig naishan. ja tycker de e jätte fräkt att surfa när man e 15 år. udda lixom. fasst att de ger än tjejer att trixa kan ja nog inte hålla me om. blev nobbad för nått år sen för att ja ”bara surfa hela tiden”. *snyft*.[/ QUOTE ]
hmm… så som jag kom ihåg det sa hon att det var nog när du skaffat din breda freestylebräda o hon inte fick plats i sängen längre
-
du vet brudar hehe
Men jag fattar inte var dom fick den iden om att jag ville skryta om att jag var 15 år och surfade
Jag kan däremot tycka att 5 åringar som surfar i värsta hardcore vind e gryyyymmmmt!
//Naish
Logga in för att svara.