Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????

• virre_bu

Medlem
    1 januari, 2004 vid 15:24

Svar till:

fuuuccckk vad jag störr mig!Vadå viktigt att berätta att jag e 15 år????Det började med att jag skrev att jag var 15 år och tyckte att ni som är kanske runt 25 är mer omogna än mig (konstigt)Sen började du BOMBA mig med massa inlägg att jag tyckte att det var viktigt att skriva att jag var 15 år. crazy.gif????

[/ QUOTE ]

5 av 6 inlägg av dej påpekar du att du är 15…
    Varken jag eller hengo är så mycket äldre än dej.. Så sååååå häftig är du iiiinnnnnntttteeee….
    Men ändå grymmt… Hur känns det för dej, byxmyndig och allt…

• naish

Medlem
    1 januari, 2004 vid 15:26

Alla människor som säger att kitare är töntar som hänger i jojjos har kanske rätt?? grin.gifDet verkar så på er iaf!
    eller så tycker jag att vi skiter i detta och låter varandra va istället.Ni har missuppfattat mig och jag kanske har missuppfattat dig lr? peace ore not?
    inte 5, 4

• rambo_johnson

Medlem
    1 januari, 2004 vid 15:34

jevla fint med kite, litta mer action då va o så….

• patrikol

Medlem
    1 januari, 2004 vid 15:46

Jag har följt så gott som alla era inlägg här på Steffo och ni verkar vara goa grabbar allihopa! Surf´s up på er. Fast det börjar bli lite kallt även här nere i Skåne! wink.gif Så i morgon får man väl nöja sig med en timme – 40 min, om vinden vill! smile.gif

• naish

Medlem
    1 januari, 2004 vid 15:58

Är det ridklubben som gäller imorgon lr? wink.gifMen vad har du på händerna ??torrhanskar?//Philip

• kicki

Medlem
    3 januari, 2004 vid 17:18

Jag försöker lära mig nya trick BARA för att imponera på tjejerna! Rambo ditt inlägg om hårdhet och längt gick inte obemärkt.
    Puss på er… tjejer!

• niklas_s

Medlem
    3 januari, 2004 vid 19:50

stå på dig naishan. ja tycker de e jätte fräkt att surfa när man e 15 år. udda lixom. fasst att de ger än tjejer att trixa kan ja nog inte hålla me om. blev nobbad för nått år sen för att ja ”bara surfa hela tiden”. *snyft*.

smile.gif

• ian

Medlem
    3 januari, 2004 vid 23:20

[ QUOTE ]
    stå på dig naishan. ja tycker de e jätte fräkt att surfa när man e 15 år. udda lixom. fasst att de ger än tjejer att trixa kan ja nog inte hålla me om. blev nobbad för nått år sen för att ja ”bara surfa hela tiden”. *snyft*.

smile.gif

[/ QUOTE ]

hmm… så som jag kom ihåg det sa hon att det var nog när du skaffat din breda freestylebräda o hon inte fick plats i sängen längre wink.gif

• naish

Medlem
    3 januari, 2004 vid 23:26

du vet brudar hehe wink.gifMen jag fattar inte var dom fick den iden om att jag ville skryta om att jag var 15 år och surfade crazy.gifJag kan däremot tycka att 5 åringar som surfar i värsta hardcore vind e gryyyymmmmt! blush.gif//Naish

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.