Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför är kitekurser sååå dyra??

• anonym-anvandare

Medlem
    9 maj, 2002 vid 23:48

pallar igentligen inte tjaffsa mer här, men tack för stödet… la precis upp lite nya rätt sjyssta bilder och video från dagens surf i Ljunghusen för dom som bryr sig, tyvärr skadade jag mig så det blev bara 30min surf för min del frown.gif. Min fetslam är förevigad på film, så njut den väl…

• anonym-anvandare

Medlem
    10 maj, 2002 vid 09:56

tjena, jag håller med 120%.
    det är lite synd att det har utvecklats åt det här hållet…
    men men det blir nog bättre när annat folk förstår att de också kan dra igång kurser. Desto mer konkurrens desto bättre för oss kunder.

/TDK

• anonym-anvandare

Medlem
    10 maj, 2002 vid 09:58

Verkligen härligt formulerat, kunde inte ha sagt det bättre själv..
    Stöttar 120%!!!!

/TDK

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2002 vid 10:54

Fråga en vän som kunde lära dig att kita. On du känner ingen kitare, gör det för dig själv. Vad är för fel på folk när man måste alltid gå till skolor för att lära sig någonting? Jag lärde mig kitesurfing för mig själv och har aldrig haft några som helst problem, stora eller små kites, hård eller svag vind. Använd huvudet och instinkterna och du kan inte misslyckas. Allmänt taget, man måste vara dum i bollen för att skada sig själv eller någon annan med en kite. Dessutom lär du dig att simma bra under processen. Vad som går fel är att folk tror sig kunna någonting bara genom att lasta ett hög med sedlar på bordet. Om man kan simma, är ödmjuk och inte överlåter tänkandet till andra, kan man inte misslyckas.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juni, 2002 vid 17:43

Det skulle såklart vara skojigare om allt var gratis, men man må ju fatta att det kostar att låta nybörjare krasha dyr utrustning och att det tar en hel del tid i anspråk att fixa med en kurs. Sen att grejerna går att använda igen spelar ju inte så stor roll, man håller ju inte kurser varje vecka precis, å absolut inte varje dag (vilket jag inte tror nån gör, eller hur?).

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför är kitekurser sååå dyra??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.