Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför har du/ni inte flyttat till surfbart vatten?

• Knatte

Gäst
    20 december, 2007 vid 20:16

wind-lover;434815]Jaa.. Fast Läskigt att tänka mig själv som 40-åring dock, jag menar vad ska de bli av mig?
    Men ser det helt klart som en lärdom inför framtiden!

Ha, ha Oavsett det är läskigt eller inte, så kommer du bli 40-år snabbare än du tror c018.gif
    Bara att försöka göra det bästa av resan dit….. c022.gif

• wind-lover

Medlem
    20 december, 2007 vid 20:22

@Knatte 434851 wrote:

Ha, ha Oavsett det är läskigt eller inte, så kommer du bli 40-år snabbare än du tror

Neeeeeej, säg inte så! 😉

• Knatte

Gäst
    20 december, 2007 vid 20:26

@wind-lover 434853 wrote:

Neeeeeej, säg inte så! 😉

Talar om erfarenhet a068.gif

Jag var också en ung och lovande vindsurfare för många år sedan *haha*

• wind-lover

Medlem
    20 december, 2007 vid 20:29

@Knatte 434854 wrote:

Hahaa.. Du skrämmer mig nu 😉 När jag tänker efter är det “bara” 25år till min 40 års dag…………….

• surfslusken

Medlem
    20 december, 2007 vid 21:47

@Knatte 434854 wrote:

Men du va inte torsk på spriten då va, utan de va nåt annat som kom i vägen för surfkarriären?

• Knatte

Gäst
    21 december, 2007 vid 06:24

@surfslusken 434866 wrote:

Men du va inte torsk på spriten då va, utan de va nåt annat som kom i vägen för surfkarriären?

Nä,nä 🙂
    Visst har någon öl slunkit ner under resans gång, men jobb och andra intressen har tagit sin tid. Sedan har skador i omgångar sedan 2003 bromsat upp det hela ännu mera :smirk:
    Man blir ju gammal och skör :cool2:

• callevader

Medlem
    22 december, 2007 vid 17:06

Jag röstade på jobb och hem alternativet som det såg ut tidigare. Men nu har jag fått till en bättre kompromiss gällande boendet. Ett hus en mil närmare torö (7mil) och en litet hus på öland så nu ska det bli mer surf är det tänkt.

• koa

Medlem
    22 december, 2007 vid 20:49

Låter fint Caaaaarlsson!
    😀
    GOD JUL

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varför har du/ni inte flyttat till surfbart vatten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.