Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Varför har du/ni inte flyttat till surfbart vatten?
-
Varför har du/ni inte flyttat till surfbart vatten?
koa svarade 16 år, 11 månader sedan 43 Medlemmar · 68 Svar
-
Knatte
Gäst20 december, 2007 vid 20:16wind-lover;434815]Jaa.. Fast Läskigt att tänka mig själv som 40-åring dock, jag menar vad ska de bli av mig?
Men ser det helt klart som en lärdom inför framtiden!Ha, ha Oavsett det är läskigt eller inte, så kommer du bli 40-år snabbare än du tror
Bara att försöka göra det bästa av resan dit….. -
@Knatte 434851 wrote:
Ha, ha Oavsett det är läskigt eller inte, så kommer du bli 40-år snabbare än du tror
Neeeeeej, säg inte så! 😉
-
Knatte
Gäst20 december, 2007 vid 20:26@wind-lover 434853 wrote:
Neeeeeej, säg inte så! 😉
Talar om erfarenhet
Jag var också en ung och lovande vindsurfare för många år sedan *haha*
-
@Knatte 434854 wrote:
Talar om erfarenhet
Hahaa.. Du skrämmer mig nu 😉 När jag tänker efter är det “bara” 25år till min 40 års dag…………….
-
@Knatte 434854 wrote:
Talar om erfarenhet
Men du va inte torsk på spriten då va, utan de va nåt annat som kom i vägen för surfkarriären?
-
Knatte
Gäst21 december, 2007 vid 06:24@surfslusken 434866 wrote:
Men du va inte torsk på spriten då va, utan de va nåt annat som kom i vägen för surfkarriären?
Nä,nä 🙂
Visst har någon öl slunkit ner under resans gång, men jobb och andra intressen har tagit sin tid. Sedan har skador i omgångar sedan 2003 bromsat upp det hela ännu mera :smirk:
Man blir ju gammal och skör :cool2: -
Jag röstade på jobb och hem alternativet som det såg ut tidigare. Men nu har jag fått till en bättre kompromiss gällande boendet. Ett hus en mil närmare torö (7mil) och en litet hus på öland så nu ska det bli mer surf är det tänkt.
Logga in för att svara.