Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför har vissa kitare shorts/kjol på sig?

• davids

Medlem
    5 juni, 2004 vid 19:00

Vad fan snackar du om? Det du syftar på kallas badbyxor/badshorts av oss vanliga människor men eftersom du inte står för vem du är är du förmodligen vindsurfare och ni kör väl fortfarande med speedos som ni gjorde när sporten uppkom.

• nilsson

Medlem
    5 juni, 2004 vid 19:10

Här är en mix av mode från “kjol” till naken, hoppas att alla hittar något som faller dem i smaken!
    http://www.kitequest.com/video/ddLmBRcxnbEW.wmv

• backe

Medlem
    6 juni, 2004 vid 06:23

Snacka om att ha jobbat på rövbrännan…inga solariefläckar där inte.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juni, 2004 vid 06:24

Fast han menar nog boardshort utanpå våtdräkten och jag kan bara hålla med honom. /Danne

• ubbis

Medlem
    6 juni, 2004 vid 07:35

mjo men jag tycker det är snyggare med shorts på våtdräkt än våtdräkt utan shorts.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juni, 2004 vid 07:48

Vi är några som funderar på att ta in de nya boardshortsvåtdräkterna, om intresse finns, finns både där shortsen är som ett tryck på dräkten och där det är ett par riktiga fast de är är sydda i dräkten för att det ska va så smidigt som möjligt.
    Dräkterna kommer givetvis från tyskland och lämpar sig för alla rykande heta kitare.
    /Andreas

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juni, 2004 vid 07:54

Helt riktigt! Det fjöntigaste påfundet jag skådat på länge!
    Men i och för sig så matchar det ju hur löjligt kite ser ut !

• pjoter

Medlem
    6 juni, 2004 vid 08:04

aaaah, äntligen en vettig diskussion! smile.gif
    kite ser ju skoj ut ju! men däremot ser det det väl ungefär lika tufft ut med shorts på som det ser ut med alla skid å brädåkare som har 15 snören å snusnäsdukar hängande från kläderna när de åker..
    fast idag ser det lite kyligt ut så jag ska nog ta på mig ett par baggiejeans å en hood över våtdräkten.. kommer både va varm å se ballast ut!

• davids

Medlem
    6 juni, 2004 vid 08:13

Svar till:

aaaah, äntligen en vettig diskussion! smile.gif
    kite ser ju skoj ut ju! men däremot ser det det väl ungefär lika tufft ut med shorts på som det ser ut med alla skid å brädåkare som har 15 snören å snusnäsdukar hängande från kläderna när de åker..
    fast idag ser det lite kyligt ut så jag ska nog ta på mig ett par baggiejeans å en hood över våtdräkten.. kommer både va varm å se ballast ut!

[/ QUOTE ]

Du vet så lite att jag blir rädd

• loving

Medlem
    6 juni, 2004 vid 08:18

Hmmm…Sicken diskussion? Men ärligt finns det folk som har boardshortsen utanpå dräkten?! Det låter lite knasigt….Själv kör jag med min Kilt och ingenting under grin.gif

Aj fan mitt huvud..*bakis*

• rambo_johnson

Medlem
    6 juni, 2004 vid 08:51

Svar till:

Helt riktigt! Det fjöntigaste påfundet jag skådat på länge!
    Men i och för sig så matchar det ju hur löjligt kite ser ut !

[/ QUOTE ]

haha det har jag sagt länge

• loca

Medlem
    6 juni, 2004 vid 09:38

Ähh.. jag tycker det är suveränt påfund att ha boardshortsen utanpå våtdräkten….
    Då är det lätt att veta vem som är 08:a respektive Skåning!!
    Stads-dräkt!
    grin.gif

• pjoter

Medlem
    6 juni, 2004 vid 09:42

hahaha!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juni, 2004 vid 09:49

eller tösk… men 08or är ju lite hobbytyskar så det förklarar ju saken

• Kjellorix

Gäst
    6 juni, 2004 vid 13:44

OK köper ett par häftiga tangas att ha utanpå sits-selen i höst, när jag kommer tillbaks till stan,
    så man passar in i gänget, man vill ju vara värst.

Bubbar för sista showen.

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför har vissa kitare shorts/kjol på sig?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.