Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Varför har vissa kitare shorts/kjol på sig?
-
Varför har vissa kitare shorts/kjol på sig?
Publicerad av anonym-anvandare på 5 juni, 2004 vid 18:43Det ser ju hellöjligt ut, ungefär som förväxta bäbisar!
roland svarade 20 år, 6 månader sedan 24 Medlemmar · 50 Svar -
50 Svar
-
Vad fan snackar du om? Det du syftar på kallas badbyxor/badshorts av oss vanliga människor men eftersom du inte står för vem du är är du förmodligen vindsurfare och ni kör väl fortfarande med speedos som ni gjorde när sporten uppkom.
-
Här är en mix av mode från “kjol” till naken, hoppas att alla hittar något som faller dem i smaken!
http://www.kitequest.com/video/ddLmBRcxnbEW.wmv -
Snacka om att ha jobbat på rövbrännan…inga solariefläckar där inte.
-
Fast han menar nog boardshort utanpå våtdräkten och jag kan bara hålla med honom. /Danne
-
mjo men jag tycker det är snyggare med shorts på våtdräkt än våtdräkt utan shorts.
-
Vi är några som funderar på att ta in de nya boardshortsvåtdräkterna, om intresse finns, finns både där shortsen är som ett tryck på dräkten och där det är ett par riktiga fast de är är sydda i dräkten för att det ska va så smidigt som möjligt.
Dräkterna kommer givetvis från tyskland och lämpar sig för alla rykande heta kitare.
/Andreas -
Helt riktigt! Det fjöntigaste påfundet jag skådat på länge!
Men i och för sig så matchar det ju hur löjligt kite ser ut ! -
aaaah, äntligen en vettig diskussion!
kite ser ju skoj ut ju! men däremot ser det det väl ungefär lika tufft ut med shorts på som det ser ut med alla skid å brädåkare som har 15 snören å snusnäsdukar hängande från kläderna när de åker..
fast idag ser det lite kyligt ut så jag ska nog ta på mig ett par baggiejeans å en hood över våtdräkten.. kommer både va varm å se ballast ut! -
Svar till:
aaaah, äntligen en vettig diskussion!
kite ser ju skoj ut ju! men däremot ser det det väl ungefär lika tufft ut med shorts på som det ser ut med alla skid å brädåkare som har 15 snören å snusnäsdukar hängande från kläderna när de åker..
fast idag ser det lite kyligt ut så jag ska nog ta på mig ett par baggiejeans å en hood över våtdräkten.. kommer både va varm å se ballast ut![/ QUOTE ]
Du vet så lite att jag blir rädd
-
Hmmm…Sicken diskussion? Men ärligt finns det folk som har boardshortsen utanpå dräkten?! Det låter lite knasigt….Själv kör jag med min Kilt och ingenting under
Aj fan mitt huvud..*bakis*
-
Svar till:
Helt riktigt! Det fjöntigaste påfundet jag skådat på länge!
Men i och för sig så matchar det ju hur löjligt kite ser ut ![/ QUOTE ]
haha det har jag sagt länge
-
Ähh.. jag tycker det är suveränt påfund att ha boardshortsen utanpå våtdräkten….
Då är det lätt att veta vem som är 08:a respektive Skåning!!
Stads-dräkt!
-
eller tösk… men 08or är ju lite hobbytyskar så det förklarar ju saken
-
Kjellorix
Gäst6 juni, 2004 vid 13:44OK köper ett par häftiga tangas att ha utanpå sits-selen i höst, när jag kommer tillbaks till stan,
så man passar in i gänget, man vill ju vara värst.Bubbar för sista showen.
Logga in för att svara.