Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför har vissa kitare shorts/kjol på sig?

• fredrik-no1

Medlem
    7 juni, 2004 vid 19:24

Jag släppte min “boardshorts-utanpå-dräkten”-oskuld idag. Kändes totalt meningslöst men ändå jävligt gut. Det är bara att fortsätta och hoppas att någon stör sig på det… wink.gif

/Freddan

• backe

Medlem
    7 juni, 2004 vid 19:26

Grattulerar!

Hoppas det kommer nån och gnäller snart, det har du allt gjort dig förtjänt av!

• niklas82

Medlem
    8 juni, 2004 vid 00:18

man blir helt enkelt bara grymmare när man har shortsen utanpå……

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juni, 2004 vid 10:44

jag jobbar bara med brudar så jag frågade dom vad dom tyckte för det är ju det som räknas eller hur!!! Dom tykte att enbart gummi var lösningen mindre tyg destå bättre ialla fall på mig wink.gif men kiten kunde vi ju byta ut mot en piska eller nått tyckte dom.
    / Pontan
    Team vidrig

• roland

Medlem
    8 juni, 2004 vid 19:23

ja men latex e lite skillnad en neoprem för helvete o det gillar dom flesta tjejer jag känner

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför har vissa kitare shorts/kjol på sig?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.